Wat zal het rustig zijn op het forum, aanstaande zondag!Sterker nog ,ik gá niet eens voor de onderdelen maar om bij te ouwehoeren met janenalleman.......... (er wordt wat afgebept op zo'n dag, het forum valt daarbij in het niet).....![]()
![]()
Grtz,fRank

Wat zal het rustig zijn op het forum, aanstaande zondag!Sterker nog ,ik gá niet eens voor de onderdelen maar om bij te ouwehoeren met janenalleman.......... (er wordt wat afgebept op zo'n dag, het forum valt daarbij in het niet).....![]()
![]()
Grtz,fRank
Het is nu zeker dat we ook zullen komen .Wij gaan er zijn en heb ook al iets vernomen van buitenlandse delegaties die afreizen....
Geen olieaftapplug?Het is nu zeker dat we ook zullen komen .Wij gaan er zijn en heb ook al iets vernomen van buitenlandse delegaties die afreizen....
Als er iemand toevallig nog een kofferbakrubber heeft voor onze Spider , graag meebrengen .![]()
Je ne comprends pas Jacques .Geen olieaftapplug?Het is nu zeker dat we ook zullen komen .Wij gaan er zijn en heb ook al iets vernomen van buitenlandse delegaties die afreizen....
Als er iemand toevallig nog een kofferbakrubber heeft voor onze Spider , graag meebrengen .![]()
Zou IK dat doen?Of was je ons Koerstomat aan het uitlachen ?
A MIB with a saw ... Jaja .Zou IK dat doen?Of was je ons Koerstomat aan het uitlachen ?![]()
Moi?
Sweet, adorable me?
Nah!
Volgens mij ga jij (en velen met jou) binnenkort nog VEEL harder lachen...A MIB with a saw ... Jaja .Zou IK dat doen?Of was je ons Koerstomat aan het uitlachen ?![]()
Moi?
Sweet, adorable me?
Nah!
Bolhoed gekregen voor Valentijn ?Volgens mij ga jij (en velen met jou) binnenkort nog VEEL harder lachen...A MIB with a saw ... Jaja .Zou IK dat doen?![]()
Moi?
Sweet, adorable me?
Nah!
Die ligt vast nog in de Spider .Gezien mijn plezierige ervaringen met de Sami zou het dan eerder een čiehgahpir worden... maar die heb ik al (ergens).....
De fotokodakskes liggen al klaar .Wij zullen ons best doen u te verrassen