De volgende pagina dusHet ging mij wat te traag
![]()
We zijn erin geslaagd een selectie te maken die je hier kan vinden .
Kristal
De volgende pagina dusHet ging mij wat te traag
![]()
Kristal
Da's niet raar hoor, kan op zo veel circuits en.....................ook op zandvoort heel soms.Mooie foto's![]()
Wel raar:het kan dus ook zonder hekwerk, i.t.t. Zandvoort
Walen zijn wat inventiever , ze knippen gewoon gaten in de draadMooie foto's![]()
Wel raar:het kan dus ook zonder hekwerk, i.t.t. Zandvoort
Weersafhankelijk , meestal op 400 ( ik althans ) . Voor de rest fotografeer ik op shutter en ben vrolijk aan het expirimenteren met sluitertijden .@ Kristal: Even (een beetje) offtopic... Weet jij welke ISO-instelling jullie gebruiken voor de rees-foto's?
Bedankt voor de linkSM reed over de paddock met de rode Osca achtervolgt door een paar lui met televisie camera's,
later toen de opnamen klaar waren en na stallen van de auto heeft hij toch een uur staan te poseren en praten met
wat toeschouwers e.d, heel open en vriendelijk, stonden ook maar een man of 15, best indrukwekkend als je weet wat de man heeft gepresteerd,
heeft de laatste echte Mille gewonnen met een gemiddelde snelheid van dacht zo een 160 km/h, en das hard, kun je eens aan denken de volgende
keer dat je de Raticosa en Futa "afdenderd" met 60 km/h per uur
http://www.autosport.be/news/7981.awm
Prachtige foto's,'t is duidelijk: "Size does matters"De volgende pagina dusHet ging mij wat te traag
![]()
Kristal