Zo, na 2 dagen SS terug in 't Belgenlandje, tijd voor een verslagje en enkele fotootjes....
Gisteren omstreeks 7.15 thuis vertrokken, met onderweg een aantal afspraakpunten waar andere forummers ons zouden vervoegen. Het afspreken is vlekkeloos verlopen, tot Zandvoort samen met de Spider van alfaromeocars, de Spider van Sergio en de 75 van Romeo

[url]
Leuke zaterdag gehad, een heleboel vertrouwde gezichten gezien, maar ook veel nieuwe mensen voor 't eerst gezien ! Hoogtepunt van de dag (en voor mij van gans 't SS, was zaterdagavond tijdens het vrij rijden voor de organisatie en medewerkers. Ik kreeg een zitje aangeboden in de Giulietta Turbodelta van Erik, dus lekker mee over 't circuit mogen scheuren in één van de bezienswaardigheden van 't SS ! Geweldige auto. Erik, nogmaals bedankt hiervoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verder waren er dingen die we nooit eerder zagen:
maar ook vertrouwde beelden:
Onze landgenoten debuteren op de baan:
Helaas vonden sommige forummers het nodig om alweer mijn trauma op te rakelen, ze gaan hiervoor zo ver dat ze de plaatselijke taximaatschappijen omkopen

Van de forummer die dat op z'n geweten heeft, volgt straks bezwarend materiaal, als Kristal terug thuis is !
Deze middag één van de Monoposto's zwaar 't decor in gegaan....zelf niet gezien, maar wel de restanten van de auto zien afvoeren...

Weet iemand soms hoe 't met de piloot is afgelopen ?
Dank aan de SCARB en natuurlijk alle medewerkers voor dit onvergetelijke weekend !!!!!