schaam, schaam. ja die mensen gingen stoppen dus ik denk knal er maar langs, hij was toch warmWat een gek ideeWat me wel opvalt dat mensen in moderne alfa's trager rijden dan mensen is oude alfa's![]()
![]()
heb nog even met jullie gesproken, je vader had toch die mooie 1750 GTVSuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper mooie rit!
De dag begon alleen wat minder leuk:
Dit zou mijn eerste rit worden (en dus ook van mijn 155). Dus heb ik zaterdag zowat de halve dag mijn bella zitten poetsen. Vorige week had ik er ook nog een nieuw interieur ingebouwd, kortom: ik en bella waren er helemaal klaar voor. Op zondag morgen vertrokken pa en ik dus. Eerst nog even tanken en de banden oppompen. En toen gebeurde het: tijdens het oppompen van de banden ging het ventiel eraf &#$*&$*%)&$@(&^@%(!%@$!. Ja toen voelde ik me behoorlijk (....). Dus thuisbrenger eronder gegooid en naar huis toe gereden. Gelukkig heeft mijn vader ook een Alfa (hij is er immers verantwoordelijk voor dat ik besmet ben met het virus), dus namen we die. Ik mocht de hele rit in pa zijn 156 rijden. Dit was natuurlijk geen straf aangezien het een heel fijn dingetje is, maar jullie begrijpen natuurlijk dat ik zo graag in mijn 155 zou hebben gereden.
Ondanks het minder leuke begin was de dag helemaal geslaagd! Mooie wegen en auto's! Nu mogen pap en ik mooie auto's hebben, mijn bloed gaat toch harder stromen wanneer ik zo'n klasiekers zie.
Ik verheug me nu al op de volgende rit (en dan wel met de 155)!
Nee die 156.heb nog even met jullie gesproken, je vader had toch die mooie 1750 GTV
Spike bedankt je nog voor de lekkere koekjesIk ben pokkemoe , maar kan het toch niet laten om al even de mooist grommende motor van de dag te plaatsen :
De rest is voor morgen .
Mooie fotokes. Leuk dat jullie nog naar het eindpunt kwamen en even gesproken te hebben. Ik zie de mail wel tegemoet, je weet wel....Manu in zijn nopjes ( Merci Dagmar voor de twee kadootjes) :
En de club waardoor we gisteren weer een schitterende dag beleefd hebben .
Volgend jaar zijn we er zeker bij organisatie !!!
Meer fotookes hier .
Vandaag geen gehoor helaas . Morgen zullen we des te meer aan hun Belgische oren trekken .Mooie fotokes. Leuk dat jullie nog naar het eindpunt kwamen en even gesproken te hebben. Ik zie de mail wel tegemoet, je weet wel....Manu in zijn nopjes ( Merci Dagmar voor de twee kadootjes) :
En de club waardoor we gisteren weer een schitterende dag beleefd hebben .
Volgend jaar zijn we er zeker bij organisatie !!!
Meer fotookes hier .