Wij gaan ook maar weer eens kijken. Zonder Alfa...teveel pekel nog en laadruimte schijnt ook handig te zijn?!
Ik had al zoiets begrepen!Wij gaan ook maar weer eens kijken. Zonder Alfa...teveel pekel nog en laadruimte schijnt ook handig te zijn?!
Ikke kom ook. Ook zonder Alfa maar met pakezel. Ik mis nog iets belangrijks
Pekel ?Wij gaan ook maar weer eens kijken. Zonder Alfa...teveel pekel nog en laadruimte schijnt ook handig te zijn?!
Pekel ?Wij gaan ook maar weer eens kijken. Zonder Alfa...teveel pekel nog en laadruimte schijnt ook handig te zijn?!
Hier nog een die altijd bang is voor regen, pekel en andere ellende icm m'n Bertoontje.Pekel ?Wij gaan ook maar weer eens kijken. Zonder Alfa...teveel pekel nog en laadruimte schijnt ook handig te zijn?!![]()
Valt best mee! Vaak ben je te bang!
We zorgen wel voor een "warm" ontvangst voor je Yuri, kom maar gewoon!Inderdaad zeg, het wordt 'gewoon' 0 graden op zondag. Dan laat ik de Onderdelendag hoogstwaarschijnlijk aan me voorbijgaan, want het verhaal speelt zich voor mij toch altijd grotendeels buiten af.
Nee, ik zal schitteren door afwezigheid.We zorgen wel voor een "warm" ontvangst voor je Yuri, kom maar gewoon!Inderdaad zeg, het wordt 'gewoon' 0 graden op zondag. Dan laat ik de Onderdelendag hoogstwaarschijnlijk aan me voorbijgaan, want het verhaal speelt zich voor mij toch altijd grotendeels buiten af.