Heb me ook maar weer eens sinds lange tijd ingeschreven.
De eerste echte beproeving voor de GTV..

Heb me ook maar weer eens sinds lange tijd ingeschreven.
Type foutje maar Viva Italia is volgens internet met pinsteren 12 mei 2008 de laatste dag van de buitenlandrit ga je niet redden.Idd, het pinksterweekend. En wij gaan ookMaar de buitenlandrit is 9 mei .........................?????Had wel mee gewild, maar ja 12 juni is Viva Itailia en dat wil ik niet missen.
Jammer dat hier niet aan gedacht is.
Groetjes Rene![]()
Voor het eerst
Inschrijving is binnen Tup, Top dat je weer meegaat, kunnen we herinneringen ophalenHeb me ook maar weer eens sinds lange tijd ingeschreven.
Waarom niet de buitenlandrit en het SpettacoloHad wel mee gewild, maar ja 12 juni is Viva Itailia en dat wil ik niet missen.
Groetjes Rene
Toerenbegrenzer is in orde...
Ja, jammer dat de Viva Italia organisatie er geen rekening mee houdt dat de BLR altijd met Pinksteren isHad wel mee gewild, maar ja 12 juni is Viva Itailia en dat wil ik niet missen.
Groetjes Rene
Gerrit Mobach Geplaatst: 15 Jan 2008 20:25 Onderwerp: RE: Buitenlandrit 2008
--------------------------------------------------------------------------------
alle inschrijvers kunnen mee en er is nog plek vrij.
Da's ook weer waar, alleen jammer dat je nu tussen toch 2 leuke evenementen voor ons italo-cars liefhebbers moet kiezen.Ja, jammer dat de Viva Italia organisatie er geen rekening mee houdt dat de BLR altijd met Pinksteren isHad wel mee gewild, maar ja 12 mei is Viva Itailia en dat wil ik niet missen.
Groetjes Rene(scheelt de deelnemers weer een op te nemen vrije dag, goed hè?).
Prachrtig! Dan gaan we de Sud weer eens uitlaten.alle inschrijvers kunnen mee en er is nog plek vrij.