Eerst even de Ferrari's bewonderen en dan naar de Alfa-hal

ik vertrek ook vrij vroeg in de hoop om 10u aan de ingang te staan
Ga maandag ook al heel vroeg, vertrekken hier om 09.30 dus parking genoeg
Missschien om 12h forummeet aan de 8C ?Ik kom in de vroege namiddag, en blijf tot en met de nocturne
Oger misschien ?vandaag van de vriendelijke meneer bij BUGA twee kaartjes gekregen dus toch ook maar eens gaan kijke dan
Goed plan, ik zal wat vroeger komen dan.ik vertrek ook vrij vroeg in de hoop om 10u aan de ingang te staan
Missschien om 12h forummeet aan de 8C ?Ik kom in de vroege namiddag, en blijf tot en met de nocturne
Dan kom ik jou autosalon wel eens bezoekenZelf ga ik er niet geraken, mijn autosalon is in m'n showroom
Nog wat foto's van PHIL1 . Met twee dames erbij , speciaal om GTV Boy te pesten .![]()
Zal dan zorgen dat we om 12h00 er zijn,Goed plan, ik zal wat vroeger komen dan.ik vertrek ook vrij vroeg in de hoop om 10u aan de ingang te staan
Het Salon zal dan later open zijn zodat mensen na hun werk ff langs kunnen gaan en het ring vast zetten........Ik heb op 21te ingeschreven. Wat bedoelen ze met nocturnes?
Volgens mij zijn dit soort "juffrakes" "te krijgen" als ge met nen 8c voor hun deur parkeert...Nog wat foto's van PHIL1 . Met twee dames erbij , speciaal om GTV Boy te pesten .![]()
kommen die dames bij de aankoop van de wagen ?????????