Kijk dat is al een stuk interessanter als domweg rechtuitbrandenVroeger op Zandvoort werden er wel sprintjes gedaan vanaf Start/finish totaan bovenkant Hunzerug. Was leuk alhoewel er dan wel een redelijk risico aan verbonden is.
Valt best mee, toch?Ik kijk eens naar de resultaten van het Polletje tot nu toe en dat ziet er voor de liefhebbers niet best uit!
Dat was voor mij toendertijd een van de leukste dingen tijdens de clubdag, het deelnemersveld was toen ook altijd groot.Vroeger op Zandvoort werden er wel sprintjes gedaan vanaf Start/finish totaan bovenkant Hunzerug. Was leuk alhoewel er dan wel een redelijk risico aan verbonden is.
Dan valt Gerrit gelijk af: te zwaar (ik doe geen uitlating of het aan de auto, een spider met uithangende cameraman, of Gerrit ligt)Pk/gewichtverhouding is de eerlijkste verdeling denk ik.
Kenteken gewicht. Je van te voren inschrijven en dan is dit toch uit te rekenen. Als iemand zich opgeeft met een 75 3,5 dan kan een commissie toch weten dat deze auto ca 230 pk heeft, dat word dan niet sprinten tegen een 156 v6 maar tegen een 147 Gta .Hoe wil je dat controleren ? Iedereen op de weegschaal + rollenbankPk/gewichtverhouding is de eerlijkste verdeling denk ik.![]()
(uitgaan van opgeaves van deelnemers lijkt me niet zo handig)
Ja ,ik heb dat nog meegemaakt. 1991 , met m'n 84 'er Sudje ti tegen een Alfetta 2,0 carb en een 75 ts !! Heb dat zelfs een keer gewonnen ,buitenom onderaan de Gerlach de 75 voorbij op licht vochtige baan, de 75 durfde daar niet echt met het gas erop doorheen, begrijpelijk ook wel.Dat was voor mij toendertijd een van de leukste dingen tijdens de clubdag, het deelnemersveld was toen ook altijd groot.Vroeger op Zandvoort werden er wel sprintjes gedaan vanaf Start/finish totaan bovenkant Hunzerug. Was leuk alhoewel er dan wel een redelijk risico aan verbonden is.
juist met de SZ meedoen:Ik wil best meedoen. Maar dan wel met de 75 Imola.
Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen de koppeling van de SZ zo op zijn kl...noten te geven.
Even een stoplichtsprintje is wel leuk maar echt goed van kiet gaan gebeurd volgens mij vanaf 4000 toeren.
Gerrit is Gerrit van de gtv 2.5 v6 met originele SZ velgen?
Hmmm. Ik zal Walter en Marc eens polsen. Als zij meedoen kan ik niet achterblijven, in iedergeval tot het sprintsignaal.juist met de SZ meedoen:Ik wil best meedoen. Maar dan wel met de 75 Imola.
Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen de koppeling van de SZ zo op zijn kl...noten te geven.
Even een stoplichtsprintje is wel leuk maar echt goed van kiet gaan gebeurd volgens mij vanaf 4000 toeren.
Gerrit is Gerrit van de gtv 2.5 v6 met originele SZ velgen?
1 das pas stijl (het is toch een auto of niet?)
2 koppeling gaat helemaal niet stuk (laten rollen en dan planken Roy)