Hallo
Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en de interesse.
Voor mij is het een erg leuk seizoen geweest, voor het eerst rijden met Squadra Italia en voor het eerst met een 6 cilinder.
Ik vind het echt heel leuk om met de andere Alfa's te racen al was de opkomst soms wat magertjes.
Dit jaar heb ik zo vaak mee gereden als mogelijk was en niet geheel zonder succes.
Ook was het rijden op Spa echt heel gaaf en daar komt een 75 met een 6 cilinder onder de kap echt helemaal tot zijn recht.
De jaren daarvoor heb ik altijd geracet met een twinspark motor die al twee ton straatervaring had en daarmee leer je dan echt wel sturen (door gebrek aan vermogen) en hiermee werd ik zelf derde bij het SS van 2004 in de modefied klasse in de regen.
Dit jaar ook weer veel moeten leren immers de auto is nu echt heel anders als vroeger, maar het geeft wel aan dat je met een 6 cilinder (hard) kan racen.
Ten slotte wil ik even mijn dank uit laten gaan naar Arie (mijn trouwe steun en toe verlaat en technische brein) , Remco (mijn altijd aanwezige circuit monteur) en Nelleke ( psychische steun en zorgt er altijd voor dat al mijn spullen klaar staan)
Ik hoop iedereen en meer mensen die nog bezig zijn een auto te bouwen volgend jaar weer tegen te komen bij bijvoorbeeld de Trofeo, want daar gaat zo te horen het een en ander veranderen.
Vriendelijke groet Gerben, Je weet wel met nr 100