Het zal zonder zwempak zijn morgen , want de Tomat is weer helemaal in orde !!!

Kristal
stoemp
Merci . Dat is eentje van de Mammie .
![]()
![]()
M635 csi, lijkt me.Hij heeft inderdaad een nieuwe bril wegens de vorige weer verloren op één of ander circuit ...![]()
Sander , jij verdient alweer een trofee !!! Inderdaad een BMW , een zeer mooie zelf . Cilinderininhoud 3500 cc ... Zo , nu kan de kwis echt beginnen![]()
![]()
Kristal
Inderdaad . Deze dusM635 csi, lijkt me.Hij heeft inderdaad een nieuwe bril wegens de vorige weer verloren op één of ander circuit ...![]()
Sander , jij verdient alweer een trofee !!! Inderdaad een BMW , een zeer mooie zelf . Cilinderininhoud 3500 cc ... Zo , nu kan de kwis echt beginnen![]()
![]()
Kristal
Dan wil ik best uit de kast komen hoor..........als ik mocht kiezen tussen een M635 CSI en een Sei, dan werd het toch geen Alfa.De jongeman ( hij is pas 20 ) schrok zich rot toen ik hem een foto van een Sei eerste serie toondeHij was er helemaal weg van . Opdracht vervuld ...
![]()
Kristal
Daar hoef je niet voor te blozen hoor Sander . We blijven algemene oldtimerliefhebbers , niet ?Dan wil ik best uit de kast komen hoor..........als ik mocht kiezen tussen een M635 CSI en een Sei, dan werd het toch geen Alfa.
NOU....... ik ben een stiekume bimmerliefhebber, maar als ik zou moeten kiezen tussen een sei (of een GTV ) en een 635 csiDan wil ik best uit de kast komen hoor..........als ik mocht kiezen tussen een M635 CSI en een Sei, dan werd het toch geen Alfa.De jongeman ( hij is pas 20 ) schrok zich rot toen ik hem een foto van een Sei eerste serie toondeHij was er helemaal weg van . Opdracht vervuld ...
![]()
Kristal