SPIDERVELOCE1750

RE: Brussels retro festival

za okt 21, 2006 19:11

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Het zal zonder zwempak zijn morgen , want de Tomat is weer helemaal in orde !!! :D

Kristal

BOR
Advanced Member
Advanced Member

zo okt 22, 2006 22:35

't was inderdaad weer zeer de moeite met speciale vermelding voor de Ecurie Francorchamps en o.m. enkele fantastische bugatti's :D
toch vier uur beziggeweest met o.a ook het randgebeuren van miniuatuurtjes en boeken ... ook nog de stand van maguiar geplunderd en de quadrifoglio stickertjes gevonden :D :D

alvast een kleine impressie ( als aanloop naar het grote geweld van de gentse vrienden morgen ?)

http://foto.telenet.be/9870514159

stoemp
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Brussels retro festival

ma okt 23, 2006 12:53

stoemp
:jumping: Ons meest gebruikte huis-, tuin- en keukenwoord krijgt zowaar allures ... :lol:

Mooie fotookes hoor Danny :thumbs:

Het was inderdaad moeilijk om er enkele geslaagde te maken , maar de beurs zelf was zeker de moeite en daar zat de stand van Ecurie Francorchamps absoluut voor iets tussen . En deze ook natuurlijk :o :

Afbeelding

Afbeelding

De rest vind je hier .

Kristal

BOR
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 23, 2006 18:26

Afbeelding

=D> =D> =D>
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

SPIDERVELOCE1750

ma okt 23, 2006 18:33

Afbeelding

=D> =D> =D>
Merci . Dat is eentje van de Mammie . :lol: :oops:

Kristal

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 23, 2006 19:22

Afbeelding
nieuwe bril?

Deze is voor de kwis zeker?
Afbeelding
6cil lijnmotor voorzien van Bosch L-jettronic injectie...........toch bmw?? :?

Als techniekliefhebber vind ik dit (vanzelfsprekend twee mooie blokjes. 8)
Afbeelding
Afbeelding

De mooiste foto heeft BOR al aangehaald. :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

SPIDERVELOCE1750

ma okt 23, 2006 19:27

Hij heeft inderdaad een nieuwe bril wegens de vorige weer verloren op één of ander circuit ... :lol:

Sander , jij verdient alweer een trofee !!! Inderdaad een BMW , een zeer mooie zelf . Cilinderininhoud 3500 cc ... Zo , nu kan de kwis echt beginnen :mrgreen: :wink:

Kristal

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 23, 2006 19:33

Hij heeft inderdaad een nieuwe bril wegens de vorige weer verloren op één of ander circuit ... :lol:

Sander , jij verdient alweer een trofee !!! Inderdaad een BMW , een zeer mooie zelf . Cilinderininhoud 3500 cc ... Zo , nu kan de kwis echt beginnen :mrgreen: :wink:

Kristal
M635 csi, lijkt me.

SPIDERVELOCE1750

ma okt 23, 2006 19:39

Kristal
M635 csi, lijkt me.
Inderdaad . Deze dus :wink:

Afbeelding

De jongeman ( hij is pas 20 ) schrok zich rot toen ik hem een foto van een Sei eerste serie toonde :lol: Hij was er helemaal weg van . Opdracht vervuld ... 8)

Kristal

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma okt 23, 2006 19:43

De jongeman ( hij is pas 20 ) schrok zich rot toen ik hem een foto van een Sei eerste serie toonde :lol: Hij was er helemaal weg van . Opdracht vervuld ... 8)

Kristal
Dan wil ik best uit de kast komen hoor..........als ik mocht kiezen tussen een M635 CSI en een Sei, dan werd het toch geen Alfa. :oops:

SPIDERVELOCE1750

ma okt 23, 2006 20:55

Dan wil ik best uit de kast komen hoor..........als ik mocht kiezen tussen een M635 CSI en een Sei, dan werd het toch geen Alfa. :oops:
Daar hoef je niet voor te blozen hoor Sander . We blijven algemene oldtimerliefhebbers , niet ? :wink:

Ik wil ze wel graag alletwee ... :lol: Maar een Sei eerste serie automaat is ondertussen toch wel een levensdroom geworden :oops:

Kristal

Robert 75 V6

do okt 26, 2006 16:48

Kristal
NOU....... ik ben een stiekume bimmerliefhebber, maar als ik zou moeten kiezen tussen een sei (of een GTV ) en een 635 csi

DAN LIET IK DIE 635 LEKKER OP HET WOONWAGENKAMP STAAN

Terug naar “Evenementen”