Believe it or not...Middagdienst.............dat 'm dan z'n spel volgende week maar hier naartoe sleept....We zullen er zijn.

Have fun ,grtz, fRank
Believe it or not...Middagdienst.............dat 'm dan z'n spel volgende week maar hier naartoe sleept....We zullen er zijn.
Helaba Michelangelo . Slepen ?dat 'm dan z'n spel volgende week maar hier naartoe sleept....We zullen er zijn.
Het is precies of we mogen malkander niet meer tegenkomenBelieve it or not...Middagdienst.............dat 'm dan z'n spel volgende week maar hier naartoe sleept....We zullen er zijn.![]()
Have fun ,grtz, fRank
voor het ontbijt dan....Want ik eet iedere ochtend zo ene tussen mijnen boterhamHelaba Michelangelo . Slepen ?dat 'm dan z'n spel volgende week maar hier naartoe sleept....We zullen er zijn.![]()
De spelhouder zegt dat ge misschien eens mee moogt RIJDEN en wel voor de maaltijd , want anders zou U eten wel eens in Uwen rug kunnen plakken![]()
Tot morgen danCyclista en Bertonebianco zullen er ook zijn.
Michel denkt ge nog aan die 1300 grille delen?
Eric
goed dat je 't zegt !!! (mijn vakantie zit er tussen he)Cyclista en Bertonebianco zullen er ook zijn.
Eric
Ikke curieusgoed dat je 't zegt !!! (mijn vakantie zit er tussen he)Cyclista en Bertonebianco zullen er ook zijn.
Eric
breng dat mee, samen met je hout (en het resultaat van het hout, als 't niet regent)
11 septemberVolgende week weer Kalmthout-meeting?Wat denken jullie van of maandag 11-09 of vrijdag 15-09?
Moet dat dan ?Denk het wel hij kan iedere dag behalve de donderdag i.v.m. avondschool.Nu nog even vragen of de andere Zeeuws-Vlaanderlingen ook kunnen