Inmiddels bevestiging van inschrijving binnen.
Morgen even bellen over de status van de Bertoon maar ik heb er alle vertrouwen in hoor!
Wordt prachtig weer, heb er zin in.
Groet
eric
Ben ik er toch ook wel zeker !
Zo kan ie wel weer hè, ge moet nie zo overdrijven!Zo, wij zijn weer terug van koppakking bella macchina, eeuh...coppa ja....
Weer een leuke dag, de Bertone heeft 't goed gedaan, maar de leukste verrassing kwam uit onverwachte hoek....
Zijnen join heeft het niet enkel stilstaand gehouden ... Zie , hoor , ( lach) en bewonder .
![]()
Een fantastisch dagje gehad dus . Het was een beetje te warm om volop rond te struinen en veel fotookes te nemen , maar de gezelligheid onder de grote boom was het meer dan waard ...
Zeker tof dat we toch op de valreep Sander nog eens gezien hebben ( En copilote mamma natuurlijk) .
Ik ben wel uiterst verbaasd dat hier nog geen spypics circuleren van mezelf met weelderige haardos![]()
![]()
Kristal
PS : Er volgen uiteraard wel nog zo'n honderd fotookes en nog filmkes uit het hol van de konijnepijp![]()
PS2 : Schone fotookes Chri...eu ... Michel
Te laatTZijnen join heeft het niet enkel stilstaand gehouden ... Zie , hoor , ( lach) en bewonder .
![]()
Een fantastisch dagje gehad dus . Het was een beetje te warm om volop rond te struinen en veel fotookes te nemen , maar de gezelligheid onder de grote boom was het meer dan waard ...
Zeker tof dat we toch op de valreep Sander nog eens gezien hebben ( En copilote mamma natuurlijk) .
Ik ben wel uiterst verbaasd dat hier nog geen spypics circuleren van mezelf met weelderige haardos![]()
![]()
Kristal
PS : Er volgen uiteraard wel nog zo'n honderd fotookes en nog filmkes uit het hol van de konijnepijp![]()
PS2 : Schone fotookes Chri...eu ... Michel
Die Spy-pics zijn onderweg KristalTis dat mijn albummeke.nl wat traag is nu.
Zoiets?
Die Spy-pics zijn onderweg KristalTis dat mijn albummeke.nl wat traag is nu.