Veel bekenden gezien en gesproken.
Helaas door familieverplichtingen van Sander, de rit voortijdig moeten afbreken.
Bij Restaurant de Zwaan (ons eindpunt) netjes afgemeld, en naar huis gereden.
Een Alfasud in een Alfetta

Er reden er 3 of 4 mee in rosso proteo. Als er vonken van de uitlaat kwamen was het de mijneEn ook wij weer terug thuis....Wij hebben een lange tijd met een 155, zoals in jouw avatar, bij ons in de buurt gereden, was jij dat ?
Jullie hadden geen enkele puzzelvraag goed!voor het eerst eigenlijk (toch die navi he)
2 zaten er bij ons in de buurt (de lage, grijze, heel veel kerende wegens verkeerd, Belgische Bertone ! )Er reden er 3 of 4 mee in rosso proteo. Als er vonken van de uitlaat kwamen was het de mijneEn ook wij weer terug thuis....Wij hebben een lange tijd met een 155, zoals in jouw avatar, bij ons in de buurt gereden, was jij dat ?Direct na de start van de 3e etappe op de kinderkopjes een ophangbeugel kapot gereden.
Dit was de eerste Branato voor mij. Het is wel heel wat anders dan de voorgaande SCARB puzzelritten, Vooral foutrijden en snel corrigeren wordt hard afgestraft hier, je hebt gelijk een letter of een stempel op je papiertje er bij die er niet meer af kan....
Gelukkig bleef mijn auto wel heelJullie hadden geen enkele puzzelvraag goed!voor het eerst eigenlijk (toch die navi he)
Ik denk dat de beginner hier ook veel plezier kan beleven hoor. De kans dat je hoog in de punten uitkomt is wat kleiner, maar als je in een groepje meerijdt komt je wel bij de tussenstops en de finish. Het is een mooie route en ik vind dat het voor iedereen, ook een beginner, zeker een aanrader is.Was een mooie dag en een mooie rit! Best pittig en een fout werd ongenadig hard afgestraft. Zeker geen aanrader voor de beginner dus.
Mijn ervaring is dat rijden op eigen 'kracht' makkelijker is dan 'blind' achter een ander aan rijden...Heb je de Limburgrit ook gereden?Ik denk dat de beginner hier ook veel plezier kan beleven hoor. De kans dat je hoog in de punten uitkomt is wat kleiner, maar als je in een groepje meerijdt komt je wel bij de tussenstops en de finish. Het is een mooie route en ik vind dat het voor iedereen, ook een beginner, zeker een aanrader is.Was een mooie dag en een mooie rit! Best pittig en een fout werd ongenadig hard afgestraft. Zeker geen aanrader voor de beginner dus.
Ik was er wel bij de start.... rond half 11 tot kwart over 11 ofzo rondgehangen, daarna lekker binnendoor naar huis gereden en wat fietsers laten schrikken.Navigator kan je nog oplossen met in een groepje meerijden. Tijd kan ik niet voor je regelen... Ben je er bij de start al?Ik kom morgen alleen even buurten en foto's maken, heb helaas geen tijd en navigator voor het rijden van de hele rit.
Het zal weer eens niet hè!