Ik vermoed dat deze groep heel snel vol zit! +1Ik ga morgenochtend mijn zoontje erg blij maken met de Gruppo Bambino, hij was zo teleurgesteld dat hij zondag niet mee het circuit op mocht.
Wellicht dat nog een aanvulling op de SSAR-site of onze eigen site volgt, maar deze stond in de aankondiging van vorig jaar:Ik ben op zoek naar het reglement/keuringseisen voor de sportklasse. Kan iemand mij daarmee helpen? Dan kan ik me namelijk inschrijven
Tuurlijk, Za en Zo. We spreken meestal met een groepje af op Kornwerderzand op de Afsluitdijk. Ik maak er een apart topic van strax. Hou het maar in de gaten....Ik kom waarschijnlijk met de 75, en hoop dat ik pa mee kan krijgen in zijn Bertone
Zijn er nog mensen die vanuit het noorden (leeuwarden) die kant op gaan?
Thnx Hylke!Wellicht dat nog een aanvulling op de SSAR-site of onze eigen site volgt, maar deze stond in de aankondiging van vorig jaar:Ik ben op zoek naar het reglement/keuringseisen voor de sportklasse. Kan iemand mij daarmee helpen? Dan kan ik me namelijk inschrijven
http://www.alfaclub.eu/images/SSAR2012K ... en2012.pdf
Klopt, was een foutje. Inschrijfformulier is inmiddels aangepast.Ik kan geen tijdschema vinden op de site, maar wanneer vindt de rijstijl verbetering precies plaats? Op de website staat zaterdag en zondag, maar bij het inschrijven staat alleen zaterdag?
Alleen clubleden en genodigden mogen met hun Alfa Romeo op de paddock. Er zijn gunstige regelingen om lid te worden van de SCARB tijdens het Spettacolo. Lid worden is dan gelijk inclusief toegang voor 2 personen en parkeren op de paddock. Rij tijdens het Spettacolo eerst even langs het Welkomscentrum, daar kunnen ze alles vertellen over parkeren, toegang enz. enz.Wat is het parkeertarief voor niet-leden gedurende het Spettacolo?
Ik denk dat het nog niet klopt want ik kan op het inschrijfformulier nog niet kiezen voor zaterdag of zondag?Klopt, was een foutje. Inschrijfformulier is inmiddels aangepast.Ik kan geen tijdschema vinden op de site, maar wanneer vindt de rijstijl verbetering precies plaats? Op de website staat zaterdag en zondag, maar bij het inschrijven staat alleen zaterdag?
Het is op beide dagen. Zaterdag instructie, zondag vrij rijden met transponder.Ik denk dat het nog niet klopt want ik kan op het inschrijfformulier nog niet kiezen voor zaterdag of zondag?Klopt, was een foutje. Inschrijfformulier is inmiddels aangepast.Ik kan geen tijdschema vinden op de site, maar wanneer vindt de rijstijl verbetering precies plaats? Op de website staat zaterdag en zondag, maar bij het inschrijven staat alleen zaterdag?