Joor, de giul ging super, Manon heeft een aantal actieplaatjes ervan gemaakt, komen een keer jou kant op.Het was super! De Giulietta heeft het goed gedaan (2min19sec met bijrijder!) Goede organisatie. Veel mooie autos en leuke mensen. Geen regen.
Spijtig van de koprollende 155 tijdens registerrijden. Gelukkig stapten biede ongdeerd uit.
Teasert:

Grtz,fRank

zag er raar uit toen ik er langs reed, maar hoor dat ze gelukkig iig allebei zelf uitstapten.
 zag er raar uit toen ik er langs reed, maar hoor dat ze gelukkig iig allebei zelf uitstapten. 

. Leuk!
. Leuk! 

Ook de nodige bekende auto's gespot, maarja welk gezicht er nou bij hoort
 Ook de nodige bekende auto's gespot, maarja welk gezicht er nou bij hoort  Was wel knap fris, was er niet helemaal op gekleed eerlijk gezegd
 Was wel knap fris, was er niet helemaal op gekleed eerlijk gezegd  en dan aan de linkerkant parkeren. Ok het is misschien het verdomhoekje maar scheelt toch weer een stuk lopen
 en dan aan de linkerkant parkeren. Ok het is misschien het verdomhoekje maar scheelt toch weer een stuk lopen  Volgend jaar toch maar es zorgen dat ik rechtsaf mag
 Volgend jaar toch maar es zorgen dat ik rechtsaf mag 

... maar vriendinnetje was enthousiast over Alfa's en had een leuk weekend gehad... missie geslaagd
 ... maar vriendinnetje was enthousiast over Alfa's en had een leuk weekend gehad... missie geslaagd