Wij zullen er staan met een aantal leuke Alfa's op een stand van 200m2, om toch wat extra kleur te geven.
het belooft een leuke beurs te worden, en zullen zondag dit weten.....

Gr Jan-willem.
Ach, met de juiste connectie's kost en kaartje 10 eurie. Dat noemen ze relatie kaarten, deze zijn via een club of andere partij te verkrijgen, mits deze een stand hebben op het Mecc. Het kan nog goedkoper, want daar gaat het om toch? Als je weet welke dag je komt, kun je via dezelfde relatie een polsbandje regelen voor 7,50 eurie. ( deze zijn kleur gebonden per dag )€17,50 entree!!!!![]()
![]()
![]()
Essen kost €20,- en is stukken beter.... ik pas er dit jaar voor....
Bij deze 2 relatiekaarten voor de zondag gevraagd a.u.b.Ach, met de juiste connectie's kost en kaartje 10 eurie. Dat noemen ze relatie kaarten, deze zijn via een club of andere partij te verkrijgen, mits deze een stand hebben op het Mecc. Het kan nog goedkoper, want daar gaat het om toch? Als je weet welke dag je komt, kun je via dezelfde relatie een polsbandje regelen voor 7,50 eurie. ( deze zijn kleur gebonden per dag )€17,50 entree!!!!![]()
![]()
![]()
Dus 17,50 euro klopt, maar door het kennen van de juiste mensen.....scheelt het in de prijs.
Jan-Willem
Soms heb je vrienden die iets regelen entreekaarten, jammer dat ik die niet heb vrienden.Ach, met de juiste connectie's kost en kaartje 10 eurie. Dat noemen ze relatie kaarten, deze zijn via een club of andere partij te verkrijgen, mits deze een stand hebben op het Mecc. Het kan nog goedkoper, want daar gaat het om toch? Als je weet welke dag je komt, kun je via dezelfde relatie een polsbandje regelen voor 7,50 eurie. ( deze zijn kleur gebonden per dag )€17,50 entree!!!!![]()
![]()
![]()
Dus 17,50 euro klopt, maar door het kennen van de juiste mensen.....scheelt het in de prijs.
Jan-Willem
Nu, maandag morgen, kunnen gaan indexeren hoe de daadwerkelijke beurs in het Mecc te Maastricht is verlopen. We zijn erg tevreden, omdat blijkt dat er veel belangstelling was voor ons allen geliefde merk.hey JW
ik zie dat het een geslaagd evenement is geweest?!
Vette stand!!!! Je hebt er echt werk van gemaakt.
![]()
Had graag even langsgekomen maar het zat er niet in helaas.