jef 75
Guru
Guru

RE: Rally Storico - Abdijenrally - Antwerpse Kempen - 6/4/20

wo mar 26, 2008 18:39

goed zo met drie,indien ideeen,mag er altijd onderling ed gepb t worden.
met meerdere ben je altijd slimmer of constructiever :wink:

spider75

Re: RE: Rally Storico - Abdijenrally - Antwerpse Kempen - 6/

di mei 20, 2008 23:12

ik kan me voorstellen dat dit soort regels niet echt bevordelijk zijn voor het aantal aanmeldingen.
maar bij de naam Storico kan ik me ook wel iets bij voorstellen, daar horen nu eenmaal geen nieuwere modellen bij (dus ook niet de RZ..)
Het is dus vlees noch vis...lijkt me dat deze club eens een duidelijke keuze moet maken. Of enkel de oude modellen of gewoon alles :wink:
Ik vind het persoonlijk niet leuk dat als ik met mijn oudje van bijna 40 jaar kom en dan ook de nieuwe auto's erbij zijn (zeg maar vanaf de 164 serie),
maar goed dat is persoonlijk, wil niet zeggen dat ik die modellen niet mooi vind :wink:
Ik weet dat ik op dit forum een persona non grata ben, of zo heb ik het toch altijd ervaren. Heeft iets te maken met het feit dat ik het jammer vind dat alle Belgen naar de Nederlanders hollen ipv zelf een deftig clubleven op poten te zetten. Eigen ervaring toont aan dat veel mensen graag klagen over een club werking maar zelf plots HEEL stil worden als hen wordt gevraagd om zelfs eens iets mee op poten te zetten of te organiseren, maar dat is een andere discussie..
Maar goed, wat ik jammer vind in de post van Paliri is het feit dat ie zegt dat ie het jammer vind dat als hij een rondrit doet met zijn oudje, dat er dan ook nieuwe Alfa's bij zijn.
Waarom is dat? Veel van de nieuwe alfiste kennen de oude alfa's niet, maar vinden het in 95% ontzettend tof om ze te leren kennen. Ik persoonlijk vind een mix van oud&nieuw veel toffer, dan het "navel staren".
Waarom zou het mij storen als ik met de Montreal in een rit mee rij waarin er ook een Brera of een 8C zou meerijden? Of omgekeerd wie met oldtimer stoor ik als ik mee rij met een 159?
CF heeft zijn problemen, dat is waar, maar ik zou denken dat als je de calender goed leest dat je eigenlijk ziet dat ze dat probleem willen aanpakken: je hebt specifieke ritten voor oldtimers, en daarnaast ritten die openstaan voor oud&nieuw, zoals de Limburgrit die ik op 18 mei organiseer voor CF

Voila, flame away!! :)

De Limburgrit was goed. Hopelijk is het niet de laatste zoals je me vertelde. Prachtige Montreal trouwens. Olielekje komt in orde. Om even terug te komen op de discussie hier. Alfa's zijn Alfa's, jong of oud, benzine of diesel. CF is een elitegroepje op rijpere leeftijd met een hoogwaardigheidscomplex. Daar kan jij of ik of Piet of Klaas niets aan doen. Ik ben bij GEEN ENKELE club. Overal is er wat en zijn er rotte appels. Wat ik wel om te kotsen vond in de Limburgrit was dat de voorzitter van CF meereed in een MERCEDES ML. Kun je nagaan. Maar hij heeft het geweten hoor. Blijf dan thuis. :x

Ciao

Above Alfa, only sky

Terug naar “Evenementen”