Gebruikersavatar
Alfa gRosso
Member
Member
Berichten: 135
Lid geworden op: di apr 25, 2006 17:55
Locatie: Noorbeek
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier SS Assen

zo jul 29, 2007 17:15

Heb me van de week ingeschreven, maar kreeg bij het versturen van het formulier een error. Weet dus niet of ie nu wel of niet is doorgekomen.
En wat als ik samen met iemand anders mijn auto wil gebruiken voor de sportklasse?

Gr Joost
'07 166 3.0 Sportronic |'01 166 3.0 | '03 156 3.2 GTA SW | ‘01 916 Spider 2.0 T. Spark Giallo Zoë

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier SS Assen

zo jul 29, 2007 18:30

Er was inderdaad een probleempje met het inschrijfformulier maar dat zou zijn opgelost. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen nogmaals proberen.

De Sportsklasse is een instructie met één persoon per auto. 'Voor de helft' inschrijven is niet mogelijk.




ALGEMEEN

De voorinschrijving 'sluit' per 1 augustus. Wie voor die datum inschrijft ontvangt de inschrijvingspapieren thuis. Heb je in de week voor het Spettacolo nog niets ontvangen, stuur dan (en niet eerder) een mailtje naar René vd Snoek (lvandersnoek[apestaartje]hetnet.nl). Als je betaald hebt kan dat in het Welcome Center naast de hoofdingang worden nagekeken, in dat geval krijg je daar je papieren.

Dat geldt ook voor degenen die zich na 1 augustus nog inschrijven. Zij (en de buitenlandse inschrijvers) ontvangen hun papieren, vouchers, etc. in het Welcome center.

Ook de dagen zelf kan je je, mits er nog plaats is uiteraard, inschrijven. Zorg dat je je SCARB-pas niet vergeet!!!!

Wil je graag bij de registers parkeren maar wil je niet de baan op, dan toch (kostenloos) inschrijven. Dit i.v.m. de indeling van de paddock.

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier SS Assen

zo jul 29, 2007 18:40

Ehhh: Is er al iets over de vrijwilligers bekend ?

Ik heb dus maar een aantal onderdelen `geprikt` en ik zie wel hoe en waar ik aan mee kan doen.

Ik heb net een "last minute" geboekt, maar geldt dat ook hiervoor?? :lol:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
Alfa gRosso
Member
Member
Berichten: 135
Lid geworden op: di apr 25, 2006 17:55
Locatie: Noorbeek
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier SS Assen

zo jul 29, 2007 18:56

Er was inderdaad een probleempje met het inschrijfformulier maar dat zou zijn opgelost. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen nogmaals proberen.
Is nu wel gelukt! Bedankt.


En als ik het goed begrijp is er dus maar 1 groep voor de sportklasse. Iedereen die zich daarvoor inschrijft zit in dezelfde groep op dezelfde tijd.
'07 166 3.0 Sportronic |'01 166 3.0 | '03 156 3.2 GTA SW | ‘01 916 Spider 2.0 T. Spark Giallo Zoë

Gebruikersavatar
BBS
Full Member
Full Member
Berichten: 312
Lid geworden op: wo aug 10, 2005 20:55
Locatie: Mol, België

RE: Inschrijfformulier SS Assen

zo jul 29, 2007 21:13

Dit evenement lijkt mij een "must" voor de alfa-liefhebber ! :D
Ik vind echter nergens het preciese programma voor de zaterdag en voor de zondag. :cry:
Vermits ik enkel op zaterdag zou kunnen komen, zou ik graag willen weten wat er dan allemaal precies te doen is, want het is voor mij wel bijna 300km tot ginds. :?
Is het op zaterdag wel de moeite? Vorig jaar was ik op zaterdag naar SPAITALIA geweest en daar was toen nog maar weinig te beleven, integenstelling tot 's zondags.
Zoiets zou ik graag willen vermijden als ik in totaal bijna 600 km moet afleggen. :evil:
Dus: waar vind ik het preciese programma voor de zaterdag?????????

mvg

BBS (scarb#5210)
Belgian Black Spider
A thing of beauty is a joy forever (John Keats)

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier SS Assen

zo jul 29, 2007 22:31

Het programma is bijna gereed en komt zo spoedig mogelijk op de site te staan.

Gebruikersavatar
BBS
Full Member
Full Member
Berichten: 312
Lid geworden op: wo aug 10, 2005 20:55
Locatie: Mol, België

RE: Inschrijfformulier SS Assen

di aug 07, 2007 13:32

Staat het er al op ?
Ik zie het nergens. :oops:

BBS
Belgian Black Spider
A thing of beauty is a joy forever (John Keats)

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier SS Assen

di aug 07, 2007 15:20

Nee, nog niet helaas, er moet nog één noot gekraakt worden voordat het programma rond is. Ik meld het hier als het programma online is.

Gebruikersavatar
TheoM
Member
Member
Berichten: 115
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:21
Locatie: Rotterdam

RE: Inschrijfformulier SS Assen

di aug 07, 2007 22:15

Er is een nieuw onderdeel bijgekomen in het programma voor ons Spettacolo. Zie het nieuwsbericht op onze hoofdpagina.
http://www.alfaclub.nl/news.php?nid=101

Het volledige programma zal volgende week worden gepresenteerd.
Theo Meinster
Hoofdredacteur van Het Klaverblaadje
2001 Spider 2.0 TS - 1973 GTV2000

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Inschrijfformulier SS Assen

do aug 09, 2007 21:53

Ik zie bij de voorwaarden voor rijden op het circuit dat kinderen meemogen in een daarvoor geschikt zitje. Zijn hier nog aanvullende bepalingen (leeftijd o.i.d.) bij? Dit om eerdere teleurstellingen te voorkomen!

Groet,

Rob

Ik moet hier op terugkomen. Helaas staat het fout in de flyer, waar ik me op baseerde en zijn de regels dus NIET dezelfde als voor de openbare weg.


In tegenstelling tot wat in de flyer staat is het meenemen van kinderen onder de 12 jaar niet toegestaan.

Voor kinderen ouder dan 12 is bovendien gesteld dat zij ‘goed’ in de gordel moeten passen. Dat betekent in ieder geval dat zij groter moeten zijn dan 1 meter 50.


Misschien een teleurstelling, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat veiligheid voorop staat.


Wie zich reeds voor dit onderdeel heeft aangemeld krijgt deze informatie bij de bevestigingsbrief.

Gebruikersavatar
Rainier155
Guru
Guru
Berichten: 1636
Lid geworden op: ma jan 02, 2006 00:45
Locatie: Berkel Enschot

RE: Inschrijfformulier SS Assen

zo aug 12, 2007 16:28

Wat zijn de regels voor pasagiers meenemen op de baan, is het mogelijk om in de pits passagiers te wisselen? Op zandvoort was dit vorig jaar geen probleem volgens mij, maar met Viva italia op Assen dit jaar mocht dat weer niet.

En nog een vraag, zijn er ook voldoende (professionele) fotografen aanwezig om de actie op de baan vast te leggen? Dit was namelijk afgelopen keer met Viva Italia erg matig, weinig foto's, matige kwaliteit, foto's gemaakt op maar 1 lokatie etc etc...

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier SS Assen

ma aug 13, 2007 09:50

Ik zal het nog voor je navragen, maar bij mijn weten kan er wel van passagier gewisseld worden, met de volgende beperkingen:

- tijdens de sportsklasse (geen passagiers toegestaan) en de rijstijlverbeteringsklasse geen onnodige stops.
- voor personen onder de 16 jaar is de pitstraat ten allen tijde verboden terrein.
wil je 14-jarige zoon mee, dan moet deze dus bij het oprijden van het circuit al 'aan boord' zijn.

Zoals ieder circuit heeft 'Assen' een huishoudelijk regelement (met daar in o.a. aangehaalde leeftijdsbeperkingen). Dat is te lezen bij de ingang. Bezoekers moeten in voorkomende gevallen niet alleen de aanwijzingen van de SCARB vrijwilligers opvolgen maar ook die van het circuitpersoneel.

Fotografen: ja, er komt een hele horde fotografen (te herkennen aan hun hesje). Verder zullen er gagarandeerd weer enorm veel foto's en fotolinks op het forum gepubliceerd worden.

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

Re: RE: Inschrijfformulier SS Assen

ma aug 13, 2007 11:09


Voor kinderen ouder dan 12 is bovendien gesteld dat zij ‘goed’ in de gordel moeten passen. Dat betekent in ieder geval dat zij groter moeten zijn dan 1 meter 50.
Geldt dit ook voor het registerrijden?
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Inschrijfformulier SS Assen

ma aug 13, 2007 11:15


Voor kinderen ouder dan 12 is bovendien gesteld dat zij ‘goed’ in de gordel moeten passen. Dat betekent in ieder geval dat zij groter moeten zijn dan 1 meter 50.
Geldt dit ook voor het registerrijden?
Inderdaad.

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

RE: Inschrijfformulier SS Assen

ma aug 13, 2007 11:17

Dan moet ik mijn neefje teleurstellen... :(

Volgend jaar maar weer naar Zandvoort :roll:
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Terug naar “Evenementen”