Nou bij deze ,..ik vond het super.
zoals al eerder aangegeven het weer was enorm goed,.had echt werkelijk niet beter gekunt
Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor het langskomen, ik kreeg het idee dat iedereen tevreden was.
Tevens ook via deze weg wil ik Autobedrijf Falco bedanken voor de geboden gastvrijheid dat wij hun locatie mochten gebruiken als verzamelpunt en de koffie, bedankt!
Hierbij wat foto's van mij,..niet zoveel want ik heb er 153 gemaakt en het duurt een eeuwigheid voordat ik ze allemaal in formaat heb aangepast om hier te kunnen plaatsen.
Helaas zijn het erg veel foto's van achteren maar dat ging niet anders natuurlijk als je als bezemwagen rijdt,...
Verzamelen bij Falco in Purmerend,..tussen 11 en 12
en natuurlijk even een bakkie koffie ,...
om 12:30 gingen we rijden,..half uurtje later dan in eerste instantie de bedoeling was maar de Coentunnel werkzaamheden waren niet bij iedereen bekend!
Door mijn dorpje Zunderdorp heen.
Deze foto's zijn gemaakt door mn vader die stond te kijken met mn dochtertje Kirsten,.broem broen tuut tuut (Kirsten)
(Pap,..waarom die 12mb kaart erin doen en de 1gb thuis laten liggen,..3 Foto's

)
Door de dorpjes heen langs de IJsselmeerdijk richting Monnickendam
daarna langs Purmerend naar Ilpendam;
Naar de eerste stop, Wederom een Mac,..in Purmerend
Daarna onderweg richting Neck en Wormer,..moet zeggen,..een erg mooi stukje...
In Wormer wachten voor de Brug;
En hier de 2 de stop
Ook wel bekend als de"Hoe leg ik de verkeersader van De Rijp stil" meeting...vond ik echt lachwekkend,..niet iedereen deelde dit overigens,..ik zag een mevrouw in een Mini die vanaf de andere kant kwam die minder blij was

En als je naar het verkeersbord kijkt weet ik waarom,..ze mocht eerst!
En in Opdijk hadden de de 2 de officiele stop,...
en omdat dit mijn stukje is,.een foto van mijn auto!
(PS wielen zijn tekoop , ik zag net een ander setje op marktplaats staan waar ik morgen ga kijken)
en wie wilt er trouwens nog een GTA,...ook niet erg origineel meer !
Jacco,..van een 147 met pannekoeken zie je er minder!
maarja,..omdat je er niet elke dag 8 naast elkaar ziet staan,.maar even wat plaatjes!
en een overzichtje van de prive 147 parkeerplaats,...
tijd om te vertrekken;
en aangekomen bij Motel Akersloot,..ons eindpunt.
en hier nog een plaatje van de "Carl; welke einddemper moet er onder mn GTA komen" sessie,...antwoord van Carl; EPS (die van Shaka klinkt toch wel erruhg lekker!
en nog wat plaatjes
het zag er rood van de 147's
en eeen 20 tal waren gebleven om de zeer geslaagde dag af te sluiten met een hapje en drankje,...
IEDEREEN !!! BEDANKT!!!! tot de volgende meeting,..
Verder staan er
HIER! nog veel meer foto's,...en
hier het officiele verslag door een gemaakt door een bezoeker