SPIDERVELOCE1750

Re: RE: SS op assen?

wo mar 07, 2007 09:47

En WIE was er vorig jaar heel vroeg present aan de tunnel, en WIE kwam er pas om 11 uur aan, MET zeer donkere zonnebril op ? 8) 8) 8)
Afbeelding

:mrgreen:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: SS op assen?

wo mar 07, 2007 09:50

:jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: SS op assen?

wo mar 07, 2007 10:46

En WIE was er vorig jaar heel vroeg present aan de tunnel, en WIE kwam er pas om 11 uur aan, MET zeer donkere zonnebril op ? 8) 8) 8)
Afbeelding

:mrgreen:
Hoho was echt wel eerder dan 11 u aanwezig he... :evil: En die zonnebril, ach dat hoort net zo bij mij als als als :? ...als Alfa's zeg maar! :lol: Kan niet zonder....
Dit jaar zul je er echter ook aan koud zijn makker ,ik ga niet als enige met een houten bek lopen... :wink:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gerrit Mobach
Member
Member

za mar 10, 2007 20:29

Fijn dat er zo veel enthousiasme is voor het SSAR daar doen we het tenslotte voor. Voor alle nieuwsgierigen kan ik jullie melden dat dit jaar de HMR niet op het SSAR komt racen. Ik ben momenteel nog bezig met verscheidene andere racegroepen maar de meeste daarvan hebben hun kalender inmiddels al rond. Dit kan betekenen dat er meer baantijd beschikbaar komt als dit niet word ingevuld. Als er serieuze ideeën zijn, dan houd ik mij aanbevolen voor een pb-tje.
Het concept programma heb ik inmiddels gemaakt en zal in de basis gelijk zijn zoals jullie gewend zijn maar er zullen verscheidene nieuwe elementen aan het programma worden toegevoegd. Meer nieuws hierover zal in de officiële aankondiging worden vermeld in KB 118.
Groot voordeel van Assen is dat er meer paddockruimte beschikbaar is waardoor we gelukkig alle leden op de paddock kunnen verwelkomen. Helaas zit er ook een belangrijke keerzijde aan en dat is dat het programma later mag beginnen dan op Zandvoort! Dit komt door de vergunning die Assen. Men stelt in het Drentse prijs op de ochtend rust. Zo zie je maar weer, ieder Assen voordeel heeft ook weer zijn nadeel.

Andretti Molletti

za mar 10, 2007 20:38

Mogelijk dat het Squadra Italia weer eens in de picture gezet kan worden?
Wat is er mooier dan een aantal Alfisten met hun raceaspiraties verwelkomen en hopenlijk een aanstekelijk effect te laten hebben op de potentieële jeugdige kijkers waaronder een toekomstig Nederlands F1 coureur verscholen zit? Straks kunnen we zeggen dat wereld kampioen Jantje Jansen voortgekomen is uit een initiatief en aanmoediging vanuit de SCARB 8)
We kunnen zij die een aspirant racertje hebben mogelijk een half uurtje laten proeven aan het rondrijden met SI deelnemers en zo de sfeer van het low budget racen laten proeven.
Hoe meer Alfa's de race-circuits bemannen hoe meer vreugd en het sluit prachtig aan bij de doelstellingen van de Stichting!!

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

ma mar 12, 2007 23:06

:lol: :lol: :lol: :lol: ik heb me ook ingeschreven :lol: :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Remmie
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

di mar 13, 2007 19:14

Waar ??
Audi A7 3.0 Tdi S line 295 pk
BMW 645 cabrio
Alfa 75 3.0 v6
Alfa 164 v6 QV Zwart
Ford Mustang 1966