Zin om gezamenlijk Geneva Classics 2007 te bezoeken?

Ja, leuk
50%
3
Ik ga (waarschijnlijk) wel, maar liever op eigen gelegenheid
Geen stemmen
0
Neuh, laat maar
50%
3

Totaal aantal stemmen: 6
Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Geneva Classics 2007

zo nov 19, 2006 18:33

Door een postje van Giulia Nera kwam ik op deze site terecht: Geneva Classics

Het geëxposeerde was om van te watertanden, zie de photo-gallery.

Deze gallery is nog mooier.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Dit jaar werd het evenement voor het eerst georganiseerd, en er zijn plannen om het volgend jaar nogmaals te organiseren, 2-4 oktober als ik het wel heb.

Ik ben benieuwd of er Alfisti zijn die het evenement eventueel in georganiseerd verband willen bezoeken.

Ik stel me daarbij iets voor als :
Dag 1: gezamenlijk vertrek vanuit Limburg naar hotel in/bij Genève.
Dag 2: bezoek Geneva Classics
Dag 3: na tweede overnachting weer huiswaarts.

Alle suggesties, opmerkingen ideeën welkom.

Aernoudt
Guru
Guru

RE: Geneva Classics 2007

zo nov 19, 2006 18:54

Interessant ! Hoor graag of dit wat wordt qua interesse; en ben ook bereid om mee te werken in de organisatie. (bijvoorbeeld door er een mooie toerrit van te maken om er te komen (ipv alleen maar pedaal naar beneden op de Autobahn ;) ))
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

zo nov 19, 2006 20:55

binnendoor vanuit Maastricht is iets van 625 km, je kunt er bijv in twee dagen heen, kan ook in 1 dag (10 uur op de planner)
156

Aernoudt
Guru
Guru

zo nov 19, 2006 20:56

Of 3 a 4 dagen binnendoor via o.a. de Vogezen 8)
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Giulia Nera
Member
Member
Contacteer: Website Twitter

zo nov 19, 2006 22:43

Hallo mensen,

ik ben dus dit jaar al geweest met mijn pa in de 1750 GTV. De foto's op Webshots zijn dus van mij. Ik zal even een eerste indruk geven.
Het is niet erg groot. Voor degene die al eens op de Autosalon geweest zijn, het was alleen de hal langs het vliegveld (nr. 7 geloof ik). De kwaliteit maakt echter alles goed. Wat een mooie en zeldzame wagens. En niet alleen auto's, maar ook motoren, boten en vliegtuigen. Ik ben op de vrijdag geweest, geparkeerd recht onder de expositiehal. In de parkeergarage was ik de enige met een oldtimer, dat viel dus een beetje tegen.
De beurs zelf is meer een tentoonstelling voor mensen met een dikke portemonnee, hoewel de entreeprijzen reuze meevallen (volwassene 15 CHF of 10 euro). Enkele merken hadden een eigen stand, waaronder Alfa Romeo en Ferrari. Lancia had een stand vanwege hun 100-jarig bestaan. Verder ook wat clubstands, o.a. Alfa Register Zwitserland (http://www.registresuissealfaromeo.ch/).
De vliegtuigen staan niet alleen binnen, maar er was ook een gedeelte van het vliegveld afgezet waar een tiental vliegtuigen stond. Bijna alles was te koop, dus ook een B25 bommenwerper voor CHF 950.000,-. Verder nog een aantal standjes met kunst, onderdelen (niet veel) en miniaturen.
Op zaterdag was er nog een veiling van ruim 50 auto's en overige vervoermiddelen.
Kortom, wel aardig, niet veel maar wel een hoge kwaliteit. Het koopje van de week zul je er niet snel vinden en (gebruikte) onderdelen voor je oldtimer helaas ook niet.
Zal binnenkort nog wat extra foto's plaatsen.

Groetjes, Eric.
Bianco è bella
Beige ancora più

Terug naar “Evenementen”