giuliaforjulia
Full Member
Full Member

RE: Moeilijke Rit

ma nov 07, 2005 19:59

Maar nog steeds geen foto's :cry: da's een stuk leuker dan die discussie over die vragen :twisted:
ciao Bart en Jolanda

156 sw 1.9 jtd '05 Nero metallico
Giulia super 2.0 '72 Giallo Ocra

gehad: Sud 1.5 ti '82 alfarosso
33 1.5 QV '85 alfarosso
Giulia nuova super 2.0 '78 azzuro le mans
SCARB nr.:4378

Keke

ma nov 07, 2005 22:56

Ik heb wel een paar foto's, maar zou niet weten hoe ik ze hier op moet krijgen?!!

wobbut
Advanced Member
Advanced Member

ma nov 07, 2005 22:57

Teus en Arjan, en alle anderen die de rit tot een succes hebben gemaakt, bedankt :!: Is volgens mij al een hels karwei om zo'n rit uit te zetten, laat staan vragen te maken waar iedereen zich in kan vinden 8) .

Was in ieder geval een leuke rit door een mooie omgeving. De klassiekers die het nog aandurfden hebben echt kunnen genieten van een prachtige dag. Lekker afwisselend puzzelen en een klein beetje navigeren. Erg leuke combi, al werd mijn navigator wel een beetje nerveus van de vragen (en later weer opnieuw van de antwoorden :wink: ). En voor het eerst een negatief puntental gescoord denk ik (mwah, een uur te laat bij de eerste tijdscontrole... :oops: ) Gelukkig valt over de uitslag niet te twisten punt.

We waren wel zo druk bezig met puzzelen en navigeren, dat de fotocamera in de tas is blijven zitten. Dus als iemand nog mooie plaatjes heeft geschoten, kom maar op!
Mito 1.4 MA TCT '10

Roeltje 164

ma nov 07, 2005 22:59

Je mag de foto's naar roelnicolai@yahoo.co.uk sturen dan zet ik ze er voor je op.

gr Roel :wink:

Keke

ma nov 07, 2005 23:23

Roel ik kan ze wel naar je op sturen (en van jou technisch perfecte Alfa heb ik ook nog een foto), maar daar leer ik niks van. Dus hoe zet ik foto's in het forum??? :twisted: :twisted:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma nov 07, 2005 23:27

@ Keke: klik :wink:

en klik natuurlijk...
It's not easy, being green (kermit)

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

Re: RE: Moeilijke Rit

di nov 08, 2005 10:24

Roel ik kan ze wel naar je op sturen (en van jou technisch perfecte Alfa heb ik ook nog een foto), maar daar leer ik niks van. Dus hoe zet ik foto's in het forum??? :twisted: :twisted:
gewoon ff aanmelden op mijn msn site en je kan daar een album maken, fotos uploaden en je kan ze er hier op zetten door het vakje met img aan te klikken, de totale text van je fot (rechtermuisknop, eigenscappen en dat de naam copy pasten) en dan weer img aanklikken...

hopelijk lukt het ;-)

http://groups.msn.com/pininfarinaregist ... tsnew.msnw

voorbeeldje...

[img]naam%20van%20de%20foto[/img]
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Terug naar “Evenementen”