Wat een KL&%&% zooi weer. Werd vanochtend wakker. Ik wilde met de hond gaan wandelen want er lag een mooi pakje sneeuw. Moest gisteravond helaas mijn auto aan het einde van een Tsplitsing parkeren want nergens anders was plek. Het is gewoon een parkeerplaats maar normaal zet ik hem daar nooit neer... Wilde de hond het riempje om doen en hoorde opeens een klap buiten. Ik denk: NEE HE!!!! En jawel. Een of andere man met een mazda 626 op mijn mooie Bella Machina. Ik naar buiten vliegen met schadeformulier. De man van de mazda stond er al bij en riep dat er niks aan de hand was maar ik zag het al. Bumper scheef en het linkerscherm iets naar binnen gevouwen. Valt allemaal wel mee maar leuk is anders. Die meneer wilde geen politeie erbij want hij moest naar een crematie. Mijn vriendin was inmiddels wakker en riep vanuit de raam dat ik de politie maar moest bellen. Die ouwe man vond dus weer dat we maar vertrouwen moesten hebben en hij zou vanmiddag wel terugkomen voor het formulier in te vullen. Hij er dus weer vandoor. Nou toen heb ik dus zelf maar de politie gebeld. Ik had inmiddels wel de naam, tel nr, en kentekennummer van de bestuurder van de mazda. De politie is dus langsgeweest en heeft er notitie van gemaakt. Dit meer om een eventuele onaangename verrassing te voorkomen. Tja weet ik veel... voor hetzelfde geld heeft die man straks alleen maar zijn voicemail erop staan en laat hij nooit niks meer horen.Nouja dat hoop ik dus niet.
Ik heb ook foto's van de auto en de situatie gemaakt maar ik kan ze niet op de site plaatsen helaas.