Nog een week of 2 en dan kan ik van mijn nieuwe aanwinst genieten. Een GT 1300 junior, met vouwdak, beige interieur, verse import. Op dit moment wordt in R'dam het 1300 blok door een gereviseerde 1750 vervangen, met verse koppeling, open luchtfilters en een brulpijpje. De velgen worden vervangen door GTA versies.
Wat over mijzelf, woonachtig in gemeente Rotterdam, maar toch zo'n 30km van de Coolsingel verwijdert. Bijna 60, werkzaam als manager project beheersing in een omvangrijk landelijk waterstof project waarvoor ik geregeld in Utrecht of Groningen resideer. Hobbies zijn naast deze alfa uiteraard, wielrennen, mountainbiken (ook downnhillen in de bergen) skien, windsurfen en knutselen/racen met motoren. Heb altijd wel een 2takt in de garage staan al jaren een Zundapp 517 met 125cc luchtklapper eronder en Ducati's thans even zonder maar heb er vele versleten, veelal op het circuit.
In het verleden 3 alfa's als daily drivers gehad, 33 1.7 boxer, 146 TS 1.6 en een 156 6 pitter. Daarnaast een aantal BMW e46 6 pitters verbouwd met de kids tot circuitknallers, XC volvo's ook een paar van gehad, dodge durango toen we in Qatar woonde, wat VW's oa een getunde GTI MK7 (1 van de fijnste auto's), passats, DS5 en thans een Renault Megane EV en als leasebak van werk een VW ID.7 en onlangs, tsja de minister van binnenhuize zaken had verordert dat er een auto weg moest, een Porsche Boxster 2.7 verkocht.
Ik vind cabrio rijden erg leuk maar was de Porsche (en mankementen) een beetje zat. Denk dat deze GT de ideale combi is tussen een hele leuke en lekker sturende auto met heerlijk geluid en open dak.
Hier wat plaatjes van de auto zoals de verkoper ze gepost had.


