Beetje late reactie, maar als ex- klant ben ik er niet rouwig om. Service vond ik erg slecht en echt welkom als klant voelde ik me ook niet. Dit kwam vooral door de receptioniste die kennelijk dacht dat zij klanten mocht afpoeieren. En da natuurlijk met een grote arrogantie. Ben daarna naar Vireo gegaan en daar zeer tevreden over de service.
Dit is wel typisch iets wat ik in iedergeval bij Fiat/Lancia/Alfa dealers tegen komt. Als ik daar binnen kom voor bijvoorbeeld een onderdeel begint een zwaar ongeinteresseerd persoon diep te zuchten, en als het dan nog eens voor een model van meer dan 5 jaar oud is voel je je gewoon bezwaard om ze lastig te vallen.... en dat is geen incident maar dat is tot nu toe bij elke dealer die ik binnen stap.
Kom ik bij Merceders of BMW binnen staan er vriendelijke mensen die me koffie aanbieden, informatie per email doorsturen, verstand van zaken hebben, versterking uit de werkplaats inroepen als ze ergens niet uit komen en de tijd nemen om iets uit te zoeken. Dan ben ik best bereid wat meer te betalen.
Wat dat betreft had zowel lancia als alfa als fiat en de daarbij behorende dealers van mij al lang failliet mogen zijn, ik laat er geen traan om.