Vandaag weer een lekkere dag gehad. Een Twingo heeft zich in de achterzijde van mijn 156 SW geboord.
Ik reed op de A59 richting Breda en voor de verkeeslichten bij Raamsdonksveer stond het verkeer stil. Ik kon nog rustig remmen en kom to stilstond op een meter of vier achter de voorganger. Kijk ik in mijn spiegel en daar zie ik een Twingo wel erg hard dichtbij komen. Een harde klap en nog een harde klap is het gevolg. Ik knalde dus ook nog tegen mijn voorganger.
Ik weet nog dat ik de rem en het stur los heb gelaten De hoofdsteun en de stoel deden waarschijnlijk waar ze voor bedoeld waren. Ik lag ineens achterover in mijn auto. Flink duizelig uitgestapt en eens gekeken hoe het met de twee andere bestuurders was.
Het vrouwke van de Twingo was flink aangedaan. En de Twingo waarschijnlijk total loss. Ding was bijna 30 cm korter. De koelvloeistof liep er aan alle kanten uit (waarschijnlijk door mijn trekhaak ). Gelukkig had ze zelf niks.
De bestuurder van de 206 voor me stond de politie al te bellen dus dat zat ook wel goed.
Hieronder wat foto's van de schade. Op het eerste gezicht zijn de achters kokers iets opgereden (niet veel) en de beide achterschermen staan naar buiten. Daarnaast is de voorbumper kapot en de motorkap staat bol (gaat ook niet meer open).
Morgen komt de expert en dan horen we het wel.