Opgepast, iedereen in regio Eindhoven met een 75! Er is een poging-tot-dieftal-golfje aan de gang. Woensdag- op donderdagavond is er ingebroken in de TS van Marian, alle sloten met een schroevendraaier bewerkt inclusief het contactslot. Poging tot diefstal dus. Door de startonderbreker mislukt. Vandaag.... mijn 3.5! Zelfde verhaal, ook hier het contactslot nogal onbeholpen vernaggeld maar ook hier een startonderbreker. Óf een of andere schooier probeert wat te joyriden en kan niet zoals al die andere schooiers gewoon een kampbak proberen te jatten, óf iemand probeert mij persoonlijk een grapje te leveren. Vanavond ga ik rustig met een stuk ijzer naar de 3.5 en de TD staren, want die slapen buiten.
Het opvalllende is dus dat het 2 dagen op rij gebeurt op andere adressen. Het moet dus eigenlijk wel iemand zijn die mij kent of me op zijn minst in de gaten heeft gehouden. Leuk dit.
Edit: nóg opvallender is dat dus gisteren de 3.5 en de TD beide buiten slapen en de TD dus straal genegeerd is. Degene die dit probeert is dus echt naar vertier aan het zoeken en weet dus kennelijk welke auto welke is. Een apart soort liefhebber. Ook een liefhebber met een zeer korte levensverwachting als ik hem tref. Het is overigens wel vaker te doen geweest hier in de regio.