Iemand een idee waar je mooie en goede horloges van Alfa Romeo kunt kopen.
Ikzelf ken de site van alfisti.net en die van Alfa Romeo accessoires. Zijn er nog andere?
Prijs mag liggen tussen 100-200€...
Bedankt voor de tip, zal maar eens informerenHey Tom,
horloges kun je altijd bestellen bij de dealer, daar hebben ze redelijk veel keuzes in horloges![]()
Hier een voorbeeldje:
Adviesprijs is 149€
Had het ook al gezien..dacht dat er nog andere waren uitgebracht ook.Leverbaar in wit zwart en rood
Ben ik NOG niet nee, maar komt weldra verandering inDe clubwinkel heeft toch ook horloges?
Zie KB (je bent toch wel lid/donateur?)
Helaasch, ik heb hier geen KB bij de hand.Ben ik NOG niet nee, maar komt weldra verandering inDe clubwinkel heeft toch ook horloges?
Zie KB (je bent toch wel lid/donateur?)..ken de club ten slotte nogmaar een jaar.
Voor 2008 was het de moeite niet meer mij te abonneren, maar voor 2009 vraag ik mijn lidmaatschap aan, eerst wat fondsen verwerven met het nieuewe jaar![]()
Geen pics van de horloges?
Zal moeten wachten tot mijn eerste exemplaar binnenkort voor de deur ligtHelaasch, ik heb hier geen KB bij de hand.Ben ik NOG niet nee, maar komt weldra verandering inDe clubwinkel heeft toch ook horloges?
Zie KB (je bent toch wel lid/donateur?)..ken de club ten slotte nogmaar een jaar.
Voor 2008 was het de moeite niet meer mij te abonneren, maar voor 2009 vraag ik mijn lidmaatschap aan, eerst wat fondsen verwerven met het nieuewe jaar![]()
Geen pics van de horloges?
Zit/zaten wel knappe modelletjes bij
Ja die heb ik ook al bewondert, jammer genoeg heb ik aan een wijzer alleen niet veelIn het laatste nr van het blad Topgear stond ook zo'n super mooi horoge "contagiri"
Is idd dus een soort toerenteller afgeleid van de 8c.
www.giulianomazzuoli.com
Ook niet echt begrotelijk nattuurlijk; voor 200 E heb je misschien net alleen de wijzer![]()
grtz