Hoe kan dit ?

De ontvangen spam ging louter over Alfa's hoorspam ontvangen heeft weinig met 'onze hobby' te maken
Omdat de firma Van kooten niet weet dat je dergelijke reclame beter met een BCC kan sturenIk kreeg in mijn (email) Inbox bijna 7 Mb aan WMV bestand binnen van autobedrijf Van Kooten. Fijn. Te zien aan de geadresseerden ben ik niet het enige forumlid.
Hoe kan dit ?
Sinds wanneer is reclame via mail sturen strafbaar?Is het inderdaad reclame? Als dat zo is zijn ze volgens mij strafbaar bezig, hoe ze ook aan je email adres zijn gekomen (ik neem tenminste aan dat je geen klant bent en geen informatie hebt aangevraagd).
Het is even geleden dat ik ermee te maken heb gehad, maar toen mocht je niet ongevraagd mensen per email reclame toesturen. En het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat ze die wet intussen hebben versoepeld. Kunnen afmelden is inderdaad ook een voorwaarde.Sinds wanneer is reclame via mail sturen strafbaar?Is het inderdaad reclame? Als dat zo is zijn ze volgens mij strafbaar bezig, hoe ze ook aan je email adres zijn gekomen (ik neem tenminste aan dat je geen klant bent en geen informatie hebt aangevraagd).
Je moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen (o.a. kunnen afmelden), maar dan mag het gewoon.
Zelfde mail als in de openingspostkrijg nu ook email binnen met spam, als ik dan de andere adressen bekijk zie ik een hoop die hier ook op het forum zitten...
Is ook geen probleem van de mailboxhoeft het forum natuurlijk niet de bron te zijn maar is het iemand anders zijn email box