wie weet er een goed (en liefst goedkoop

Ik lees graag wat jullie ervaringen zijn.
M.vr.gr
Jorik
Daar staat mij ook iets van bij, ik heb er echter geen ervaringen mee, dus ook geen mening.We hebben een bekleder op het forum ook dacht ik Rovako
't Wooike IJsselstraat 12 in OSS tel. 0412-651412 06-546 88 886Hallo mede Alfisti,
wie weet er een goed (en liefst goedkoop) adres voor het laten bekleden van 2 voorstoelen in leer.
Ik lees graag wat jullie ervaringen zijn.
M.vr.gr
Jorik
Dat is volgens mij gewoon een hele nette prijs, hij doet mijn Spider (zonder vloerbekleding) voor een iets hoger bedrag, maar daar moeten de deurpanelen ook gedaan worden.Oscan gaf een offerte van EUR 1000 incl BTW af voor 2 voorstoelen in zwart leer. Is dat het bedrag waar ik aan moet denken of hebben jullie nog andere ervaringen?
Ciao,
Cooperini
Sergio, ik heb de deurpanelen niet laten doen, die heb ik nieuw besteld bij Robert de Graaf in Brummen / Heteren.
Dat is volgens mij gewoon een hele nette prijs, hij doet mijn Spider (zonder vloerbekleding) voor een iets hoger bedrag, maar daar moeten de deurpanelen ook gedaan worden.
Haha, mooi, dat handjeklap verhaal. Hij gaf mij ook al aan dat ik maar eens langs moest komen.Sergio, ik heb de deurpanelen niet laten doen, die heb ik nieuw besteld bij Robert de Graaf in Brummen / Heteren.
Dat is volgens mij gewoon een hele nette prijs, hij doet mijn Spider (zonder vloerbekleding) voor een iets hoger bedrag, maar daar moeten de deurpanelen ook gedaan worden.
Ze kosten nieuw iets van 8 tientjes, daar kun je ze nooit voor laten bekleden.
Persoonlijk weet ik inderdaad dat je "face to face" een goede prijsafspraak met Ozcan kunt maken. Net zoals Eric al zei.
Beetje handjeklap enzo... En hij is niet echt groot van postuur.....![]()
Patrick.