http://nl.youtube.com/watch?v=lm5Hwh6jRssDeze beter?
Maar de mensen in de Giulietta filmpjes racen niet.. die vervelen zich gewoon en besluiten een oude alfa te gaan slopen...dat maakt veel verschil voor mij.ik kocht ook eens 405 mi16 onderdelen van een meneer uit de achterhoek, die reed zijn Mi16 helemaal aan vellen op destruction derby's, mijn maag had er last van. Misschien net als jullie met deze (rotte) Giulietta.
Het is gewoon als een snelle auto een dagwaarde van <1000€ krijgt het ineens interessant voor het cross cirquit wordt. In Engeland rijdt er ook een meneer met een RollsRoyce in zulke races, die krijgt zijn portie aandacht ook wel, en daar is het hem natuurlijk om te doen.
Het hier geplaatste filmpje is niet het eerste filmpje, in de eerste paar filmpjes ziet de auto er nog best goed uit, niet onredbaar iig..Ach, wat zou het. Het ding ziet er verre van fris uit.
Hoelang geleden was dat? ik kom oorspronkelijk Oet BedumWe reden door Bedum, het zaterdagboodschappende publiek bleef als aan de grond genageld staanIk heb nog nooit mensen zo vies naar een auto zien kijken
![]()
Lang... jaar of tien?Hoelang geleden was dat? ik kom oorspronkelijk Oet BedumWe reden door Bedum, het zaterdagboodschappende publiek bleef als aan de grond genageld staanIk heb nog nooit mensen zo vies naar een auto zien kijken
![]()