marcel COUPE

brembo remklauwen

ma aug 06, 2007 21:18

beste alfa rijders ik heb een vraag heeft een alfa 75 brembo remmen gehad ik heb vernomen dat de brembo kauwen achter van de alfa op een opel kadett c coupe voor passen ik ben op zoek naar zulke klauwen om te kijken of het past ik hoop dat ik via deze weg veder kan komen ik hoor graag van jullie vast bedankt. :D

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: brembo remklauwen

ma aug 06, 2007 21:27

jawel, maar de tangen zitten op de diff gemonteerd en hebben daarbij een ingebouwd handremmechaniek. Die zullen dus niet snel aan de voorzijde passen. In het alfa wereldje wordt veel gepield met remmen. Domweg de boutgaten opmeten en dan maar zoeken op de sloop.
Op wat voor n kadett moet t? C kadett? Je moets eens bellen met de remservice in utrecht. Daar weten ze HEEL VEEL mix n match.
Heb daar oa BMW revisiesetjes gehaals voor in mijn bijzondere Alfa tangen. Ford slangen voor een Maserati Ghibli uit '70 en ga zo verder.
Google remservice en bel!!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma aug 06, 2007 21:49

Hoi,

je bedoelt de klauwen van een Alfa 75. maar dat moeten de voorste remklauwen zijn! Een vriend van mij heeft ze op zijn c-kadett turbo zitten. passen zonder aanpassingen op het fusee in combinatie met de schijven van een Rekord (geventileerde).

Ik weet zo 2 c-kadettjes die ze er op hebben zitten en 1 manta... ( de ene is een matzwarte caravan, de ander een geel-witte coupe uit groesbeek, beide turbo. de manta is een gele met uitgebouwde schermen uit Mill).

Groeten Remco.

P.S. Moeten trouwens wel de klauwen van een 75 2.0TS/ 1.8 Turbo/ v6 zijn. de kleiner gmotoriseerde versies hebben andere klauwen.
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma aug 06, 2007 21:54

Een Opel ? :arrow: hoort op z'n minst thuis in het café :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”