vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Ahum..... ik hoorde vandaag dit.

do sep 30, 2010 14:16

nu zit het ons ineens dwars...Of geen argumenten meer? :wink:
Een groot filosoof zei ooit; "Als je vandaag toegeeft dat je gister ongelijk had, dan geef je aan dat je vandaag intelligenter bent geworden" ...aldus Trotski
welke van de punten waar je ongelijk in hebt geef je nu eigenlijk toe? dat staat er namelijk niet bij... :)

ik kan over 4 jaar pas wat toegeven overigens, dan weten we wat eventuele resultaten zijn, moet met dit CDA trouwens eerst nog even zien of er wel een kabinet komt.... Werkt dat niet, is het opnieuw naar de stembus denk ik.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Ahum..... ik hoorde vandaag dit.

do sep 30, 2010 14:26

Wel of niet radicaal maakt in wezen geen verschil. Het onderscheid zit slechts in de wijze waarop radicalen en niet-radicalen Sharia nastreven. Onder Sharia bestaat geen gematigdheid: je bent moslim of je bent het niet.
Ik heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor, maar hier moet ik gewoon even op ingaan. Waar haal je het in godsnaam vandaan dat elke Moslim de Sharia zou nastreven?? Al zijn we het vaak niet eens op politiek gebied, ik heb over het algemeen wel waardering voor je wijze van argumenteren, maar hier kan ik even niet bij.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

matthijs
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

do sep 30, 2010 14:27

ik kan over 4 jaar pas wat toegeven overigens, dan weten we wat eventuele resultaten zijn, moet met dit CDA trouwens eerst nog even zien of er wel een kabinet komt.... Werkt dat niet, is het opnieuw naar de stembus denk ik.
Ik zou 4 jaar in ieder geval knap vinden, ongeacht het beleid dat er gevoerd wordt en de resultaten ;)
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 14:33

Als ik jou was Matthijs zou ik bij Groen Links gaan solliciteren, altijd gezellig :wink:
Groen links? Waarom? Ik zit nu in de fraude detectie voor banken... zoeken ze daar nog iemand voor dan?

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

do sep 30, 2010 14:35

Toch wel typisch om te zien hoe een klein groepje andersgelovigen de discussie over belastingvrije oldtimers kan beheersen. :roll:
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

GT 75V6
Guru
Guru

do sep 30, 2010 14:38

Als ik jou was Matthijs zou ik bij Groen Links gaan solliciteren, altijd gezellig :wink:
Ja, en wordt dan ook meteen even lid van het Dieren Bevrijdings Front en ga lekker nertsen bevrijden en directeuren van proefdiercentra terroriseren. Dan ben je pas helemaal goed en lekker linksch bezig! :blue_cool:

:wink:
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 14:44

Ja, en wordt dan ook meteen even lid van het Dieren Bevrijdings Front en ga lekker nertsen bevrijden en directeuren van proefdiercentra terroriseren. Dan ben je pas helemaal goed en lekker linksch bezig! :blue_cool:

:wink:
Oh en als ik besluit om lekker rechts te worden....wat moet ik dan doen? Moet ik dan lid worden van nostalgische marcheer clubjes?

Oh shit...don't mention the war... http://www.youtube.com/watch?v=7xnNhzgcWTk

ErwinV6

do sep 30, 2010 14:48

Als ze geen baan hebben bij Groen Links kan je altijd nog een huis gaan kraken :wink:

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 14:51

Als ze geen baan hebben bij Groen Links kan je altijd nog een huis gaan kraken :wink:
Goed plan, misschien maar eens in Arnhem gaan kijken :P

Erwinn
Advanced Member
Advanced Member

do sep 30, 2010 14:57

Dat is gelukkig verboden per 1 oktober. Morgen is een heugelijke dag voor alle hardwerkende Nederlanders :)
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 15:01

Dat is gelukkig verboden per 1 oktober. Morgen is een heugelijke dag voor alle hardwerkende Nederlanders :)
Ja, zeker, dan kunnen hardwerkende project ontwikkelaars weer woningen in steden met woning nood kopen, 10 jaar leeg laten staan beetje procederen in de tussentijd als een ijverige ambtenaar er achter komt en met een lekkere vette winst verkopen.

ErwinV6

do sep 30, 2010 15:03

Ja laat die projectontwikkelaars lekker.
Die lamstralen van krakers moeten gewoon lekker gaan werken, hebben ze ook geen tijd om te gaan kraken.
Bovendien hebben ze niets in andermans bezit te zoeken.
O,o,o als ik toch een pand had, waar krakers zich in gingen nestelen......................

ErwinV6

do sep 30, 2010 15:06

Wat zouden wij allemaal toch lekker kunnen leven, als er niet zoveel opvreters in onze samenleving waren.

Maarre hoe zit het nu met die wegenbelasting? :roll:

matthijs
Full Member
Full Member

do sep 30, 2010 15:09

Ja laat die projectontwikkelaars lekker.
Die lamstralen van krakers moeten gewoon lekker gaan werken, hebben ze ook geen tijd om te gaan kraken.
Bovendien hebben ze niets in andermans bezit te zoeken.
O,o,o als ik toch een pand had, waar krakers zich in gingen nestelen......................
Goh, dat had ik niet van jou verwacht :P

In de tussentijd kan je even kijken naar wat PVV Kamerleden, jeweetwel, die partij die samen met de VVD en het CDA een regeeracoord hebben geschreven

http://www.youtube.com/watch?v=0up2D7tPxk0
http://www.youtube.com/watch?v=Gr7m55Pd ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=gEOQ9RMd ... re=related

Terug naar “Het Forum Café”