PDAHazzard

Re: RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder o

do mar 10, 2005 22:39

Niet helemaal, want nu rijdt ze zelfs gráág ritten mee.., :?
Ahkijk, das mooi meegenomen, maar om nu de auto op naam over te schrijven :(
Ja precies... van mijn Volvo, prima, maar mijn Alfa....

Gebruikersavatar
chris75ts
Newbie
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: wo mar 02, 2005 20:29
Locatie: Almelo

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

ma jun 13, 2005 19:55

ook ik ben een echte Alfa-freak,vooral de GTV 6 vind ik het einde,wie weet in de
toekomst!!!
we gaan samen naar meetings(heb er net 1 georganiseerd)en puzzelritten enz.
onze 2 boys zijn ook al al helemmal Alfa gek,ze hebben zelfs een trapwagen van de Spider.
soms is het ruzie wie er in mag,haha.
de oudste zegt vol trots;Alfa Romeo en weet ze er ook uit te pikken,goed he

ps eigenlijk heb ik mijn man met het Alfa virus besmet,heerlijk toch??

groeten,Marianne
Alfa 75 2.0 TwinSpark 1991

Alfa 75 2.0 TwinSpark 1990
met 34000KM voor spare parts

Gebruikersavatar
roel
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 763
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:18
Locatie: Meppel
Contacteer: Website

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

di jun 14, 2005 08:38

Ik hoefde niet zo heel veel moeite te doen. Haar vorige auto zou al een 156 worden (maar werd het om onduidelijke reden niet?!?!).

In mijn 156 rijdt ze graag hard 8) (en ze vind hem supermooi, maar vindt hem niet perfect voor haar)
Over een paar weken wordt haar 147 geleverd en die is perfect voor haar en kan ze in haar eigen Alfa scheuren.

In de Bert rijdt ze ook graag. We zijn in het begin een keer naar een puzzelrit geweest en daar kwam op een gegeven moment een Bertje voorbij zeilen met een vrouw achter het stuur. "Wat rijdt ze hard!", riep ze. Toen vond ik het tijd dat ze zelf zou rijden (dat durfde ze niet echt, want in een oldtimer kun je niet normaal rijden (met dank aan haar broer met z'n VW :evil: )).

En toen........ scheuren, niet normaal. En ik natuurlijk genieten als ik ernaast zit :D

Roel
http://www.1750gtv.com
SCARB nr. 03894
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Berichten: 1314
Lid geworden op: ma mar 14, 2005 18:47
Locatie: hellevoetsluis
Contacteer: Yahoo! Messenger

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

di jun 14, 2005 10:55

haha ja das een goeie...


mijn meisie wordt zo lang zamerhand ook besmet met het virus denk ik... afgelopen weekeind voor het pinin register een rit uitgezet waar ze met prezier aan heb geholpen!

alleen ze vind sommige alfa's niet echt praktisch... oa mn gtv (is te laag en te stug) voor haar zal de kamal een uitkomst zijn (voor dr paarden ;-) ) en de 164 mag niet weg van dr... diue rijd te lekker naar italie en met ritten \:D/ mij hoor je niet klagen hoor ;-)
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Gebruikersavatar
Danny
Guru
Guru
Berichten: 1080
Lid geworden op: di mar 29, 2005 16:00
Locatie: Purmerend
Contacteer: Website

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

di jun 14, 2005 17:49

Mijn zus is ook alfagek.
Na 3 33's heeft ze nu haar 3de 155.
Alfa historie:sud 1.5ti, 33 1.5qv, 33 1.5ti, 33 1.7qv, 75 1.8 carb, 75 1.8ie, 75 indy, 33 imola, 33 1.7 16v sqv(Stef Visser getuned), 155 1.8ts,giulia 2.1 ltr 164 super nu 156SW en 159 sw
SCARB nr 697

Gebruikersavatar
TURBODELTA-116
Member
Member
Berichten: 193
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 21:40
Locatie: Beekbergen

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

di jun 14, 2005 21:03

Ja nou daar komt tie, mijn vrouw is de eignaar van degroene SUD in concourse staat, ik mag voor mezelf onze tweede groene sud hebben, en zij rijdt dagelijks in een 1.5 TI en lokt daar heel graag stoplicht sprints mee uit. Ze wint dat ook altijd, want vrouwen die gebruiken een techniek wat wij als mannen niet kunnen.
Ze staan bij het stoplicht, kijken opzij de tegenstander aan, ze lachen dan heel lief :D :D , de man ( lees tegenstander) is nog in trance 8) 8) , en vanuit de ooghoeken ziet ze dat het groen is, en dan VOL!!!!! op het gas met die TI, doortrekken tot de toeren begrenzer en dan schakelen. Sta jij als vent toch wel even te balen. Ow ja en als zij de wedstrijd op de linker baan begint dan trekken ze op, en beginnen vrij direct naar de rechter rijstrook te sturen (blocken ala Schumacher) Nou dames probeer het maar is succes verzekerd. En om duidelijk te maken dat ze een echte liefhebber is gaf zij aan dat onze 156 toen wel een V6 moest zijn , want zij reed er het meeste mee (ik had een leasewagen) dus het moest wel vlot van de plek. Dus........... Je hoort mij niet klagen, trouwens mijn kinderen zijn zonder pushen [-( ook al zwaar ALFA minded. Maar ja wat wil je als je verplicht :wink: mee moet naar een evenement

Ps: als tip voor alle mannen met vrouwen die nog niet voldoende Alfa zijn, gewoon je badkuip vullen met de inhoud van het ALFA virus potje en volledig onder dompelen :wink: En als het dan nog niet werkt heb je waarschijnlijk het potje antibiotica gepakt. :sick:
Alfa 159 2.4 Autm
Alfa 147 1.6 TS G3
GTV Spider 916 3.0 V6 12 v 1996
Alfasud 1.2 L 1977
Alfasud 1.5 super 1979
Alfasud 1.5 Valentino 1981

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

di jun 14, 2005 22:11

Ik mag op dat gebied ook niet klagen. Mijn vrouw is Alfagek en gaat iedere avond mee de Bertone uitlaten ! En absoluut niet tegen haar zin, ze kijkt uit naar dat ritje.
Ze is zelfs iets te fanatiek een mooie wagen van een (niet Italiaans) merk wordt sowieso afgedaan als "snertauto"
Als ik haar vraag "wat zou je zeggen mocht iemand je morgen een Porsche cadeau doen" zegt ze: verkopen, een nieuwe GTV van kopen en de rest op de spaarrekening zetten ! :twisted:
Mijn zoontje is ook heel Alfagek, m'n dochter van 14 vind 't allemaal maar niks, auto's en bijhorende meetings... :cry:
Alhoewel....onlangs vroeg ze me toch of ze op haar 18de een keertje met de Bertone op stap mocht ;) antwoord was uiteraard "neen" ! :twisted: 8)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

di jun 14, 2005 22:17

Mijn vriendin heeft totaal niks met auto's. Alleen een Seat Fura vind ze leuk :cry:

Afbeelding

Afbeelding

In 19,6 sec naar de honderd :evil:

heeft wel een italiaanse achtergrond (fiat 127 ?)

Mijn moeder vond de Bertone geweldig :wink:

en mijn schoonmoeder vind allemaal maar niks :roll:

:biggrin: :biggrin: :biggrin:
156

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

Re: RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder o

di jun 14, 2005 22:22

Mijn schoonmoeder zegt keer op keer "en wanneer ga je nou die uitlaat laten herstellen want hij maakt te veel lawaai" :roll: :roll: :roll: :x :evil: :cry:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
psillen
Guru
Guru
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:43
Locatie: Horn, L

Re: RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder o

wo jun 15, 2005 01:45

Wat doen jullie toch met jullie vriendinnen :?:
Mijn vriendin is na bijna 4 jaar nog niet 'om'. :cry:
Wees blij, hoef je je Alfa niet in te leveren :wink:
Alfetta Gt, 1975
Ooit gehad: Giulia Super 1.6 1971; 33 1.3 1988; 75 1.8 carb. 1989; 146 1.6 boxer 1995; 156 1.8TS 1999; 156 JTS Selespeed 2003; 159 SW 1.9JTDm16v, 2006; 159 SW 2.0JTDm16v, 2010

Cavolo

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

wo jun 15, 2005 01:56

Welke vrouw, rond de 23 jaar jong, in het bezit van een getunede alfa 105-serie, wil met mij een pizzaatje gaan eten?

Cavolo= soms arrogant, impulsief, onbetrouwbaar, arm, een beetje gek, dol op alfa's, aan het worstelen met een onafgemaakte marketingstudie (op 1 vak na afgestudeerd), ik drink bijna niet, maar ik rook (net als jouw alfa), nachtbraker, etc.

reageren via een pb ajb.

:)

164 Q4

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

wo jun 15, 2005 15:41

Die mokkel van mij heeft al 11 jaar lang Alfa Romeo's en op het moment rijdt ze dus in een verlaagde 164. Hiervoor had ze een gele 33 die ze zelf helemaal overgespoten heeft bij haar op het werk. Op zich is ze ook best wel een Alfa liefhebster, maar als ze deze Alfa gunstig kon inruilen op een (BMW) Mini Cooper S in union jack kleuren ging de Alfa wel weg.

En dan heeft ze trouwens altijd die andere Alfa nog.

Gebruikersavatar
figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 635
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:07
Locatie: Vught. N-Br

RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder ons?

wo jun 15, 2005 16:15

Mokkel ? :-k

Adios, JR

Alfason

Re: RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder o

wo jun 15, 2005 16:22

heeft wel een italiaanse achtergrond (fiat 127 ?)
Klopt, de Seat Fura is een Fiat 127-kloon. Eerst bouwde en importeerde Seat Fiats met eigen logo, tot begin jaren '80. Dus een Fiat 127 heette daar Seat 127. De Fiat 133 kwam uit Spanje en voor veel Spanjaarden was de 500 en 600 hun eerste autootje. In de jaren '80 deed Fiat Seat over naar VW. Wel bleven ze Fiatklonen bouwen:
Seat Fura = Fiat 127-kloon
Seat Ronda = Fiat Ritmo-kloon
Seat Malaga = kofferbakversie van de Seat Ronda, heeft wel vrij veel Italiaanse kenmerken (dashboard, achterlichten, portierhandgrepen)
Seat Marbella = Fiat Panda-kloon
Seat Terra = Fiat Fiorino-kloon. Bestelwagen, voorkant van de Marbella, achterkant van de Fiorino
Seat Ibiza = moest een Unokloon zijn maar lijkt niet op een Uno. Integendeel, leek op de Lada Samara. Feitelijk de eerste echte Seat

Pas in de jaren '90 met de Toledo en andere wagens ging Seat een wat eigenere koers varen. Thans is het een B-merk van VW.

Maar we hadden het over Alfa's, niet over B-merken van VleeWee

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

Re: RE: Hoeveel vrouwelijke Alfa liefhebbers zijn er onder o

wo jun 15, 2005 16:27

Mokkel ? :-k

Adios, JR
Volstrekt sociaal aanvaarde benaming ! :wink: :twisted:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”