Maar eens inhaken op baker street dan.

To Them the streets belong - Rise Against (albm : Siren Song of Counter Culture 2004)

Jahaa de Cult ... ik moest laatst ineens deze weer even luisteren http://www.youtube.com/watch?v=raql_Hh_NmUDie blijft terug komen he?! Je moet der alleen niet te vaak horen, dan gaat de sfeer van het nummer wel af. Heerlijk nummer dat later pas een beetje ondekt werd, maar nu nog steeds gedraait word. Het Arbeitsvitamine nummer als je het mij vraagt!
Zo'n zelfde 80tig nummer is deze :
Dolce Vita - Ryan Paris
Ook een heerlijke variant waarvan Eric Corton #3FM nog wel eens wat van draait is van : The Cult - She Sells Sanctuary
Uhh yuri ... no offence maar is dit niet een beetje te uhh slow voor je ??
Soms verbaas ik zelfs mezelfUhh yuri ... no offence maar is dit niet een beetje te uhh slow voor je ??
Dat breekt zo lekker de week ?Soms verbaas ik zelfs mezelfUhh yuri ... no offence maar is dit niet een beetje te uhh slow voor je ??De American Recordings van Johnny Cash vind ik echt schitterend. Heel ingetogen, maar erg oprecht en vaak ook erg rauw. Dit staat bij mij ook gewoon in de kast en dus ook in de grote mp3-mix, samen met 5000 nummers woeste metal