Prachtig verhaal, wanneer komt het uit in boekvorm met foto's ?

ISBN.........
lijkt me spannender dan een weekendje Disneyland
Het zijn naar mijn mening enkel mensen met een slecht geweten die tegen mens en dier zo reageren .
Ik vind het VEEL erger dat ik zonder de aanwezigheid van een intelligente vrouw blijkbaar een SCHRIJNEND tekort aan geloofwaardigheid heb...Het zijn naar mijn mening enkel mensen met een slecht geweten die tegen mens en dier zo reageren .Zaag is óók een mens, hoor
Je moet maar niet zo mooi en smakelijk schrijven .Ik vind het VEEL erger dat ik zonder de aanwezigheid van een intelligente vrouw blijkbaar een SCHRIJNEND tekort aan geloofwaardigheid heb...Het zijn naar mijn mening enkel mensen met een slecht geweten die tegen mens en dier zo reageren .Zaag is óók een mens, hoor
![]()
![]()
![]()
Hoezo????Ik vind het VEEL erger dat ik zonder de aanwezigheid van een intelligente vrouw blijkbaar een SCHRIJNEND tekort aan geloofwaardigheid heb...Het zijn naar mijn mening enkel mensen met een slecht geweten die tegen mens en dier zo reageren .Zaag is óók een mens, hoor
![]()
![]()
![]()
Hoe kan IK dat nou weten?Hoezo????Ik vind het VEEL erger dat ik zonder de aanwezigheid van een intelligente vrouw blijkbaar een SCHRIJNEND tekort aan geloofwaardigheid heb...Zaag is óók een mens, hoor
![]()
![]()
![]()
Wist je dat dan nog niet?
Nu ben ik natuurlijk niet een van de slimsten... draag ook wel eens hoofddeksels waarvan gezegd wordt dat ze je IQ prompt met 60 punten verlagen...
"Even" je verhaal vertalen en in een PB naar Baboon sturen hier op het forum, komt het wel op een goede plek.Wel leuk om het op het Franse forum te mikken...
Ergens gun ik hem die publiciteit wel...
Ik snap hetHoe kan IK dat nou weten?Hoezo????Ik vind het VEEL erger dat ik zonder de aanwezigheid van een intelligente vrouw blijkbaar een SCHRIJNEND tekort aan geloofwaardigheid heb...![]()
![]()
![]()
Wist je dat dan nog niet?![]()
![]()
Nu ben ik natuurlijk niet een van de slimsten... draag ook wel eens hoofddeksels waarvan gezegd wordt dat ze je IQ prompt met 60 punten verlagen...
FAR worse than that...Ik snap het