nee, gewoon een kwestie van bij knp de Nieuwe Meer al beginnen met gas geven en niet meer los laten...had je de wind mee165
... ben wel erg benieuwd wie er met het weer van de laatste week in zijn sprint rond rijdt!
nee, gewoon een kwestie van bij knp de Nieuwe Meer al beginnen met gas geven en niet meer los laten...had je de wind mee165
Dat was Arie!!brolli:Vanmiddag rond 1 uur op de koelmalaan in Alkmaar een rode bert,nog even gezwaaid naar elkaar
zwarte 75 met witte wielen&zwart leer bij een keverclub in Schagen![]()
lag wel lekker laag van voren
dat was ik denk ik zover ik het weet had ik geen wedstrijdje gedaan hoor??Wie reed er net met z'n grijze 75 op de A28 richting Groningen, bij de Texaco weg? Ik zat in die zwarte Volvo 480 Turbo (welke je niet bij kon houden trouwens)
Mn broertje kon jou niet bijhouden bedoelde ik. Wel mooie auto,k zit ff een paar dagen vast op kantoor, zal als ik weer thuis ben, ff je foto uploaden.dat was ik denk ik zover ik het weet had ik geen wedstrijdje gedaan hoor??Wie reed er net met z'n grijze 75 op de A28 richting Groningen, bij de Texaco weg? Ik zat in die zwarte Volvo 480 Turbo (welke je niet bij kon houden trouwens)
![]()
jesper
Vanmorgen nog een "916 cabrio". Op de A4, richting A'dam, in 't grijs. Ik kwam in de GTA langs schuiven, maar de bestuurder keek niet terug....ben er ook niet naast blijven hangen, trouwens.Vanochtend in de tegengestelde file de A1 oprijdend bij Utrecht richting Amsterdam; een zwarte 916 cabrio.
Ik heb overigens het gevoel dat veel 916 rijders in de randstad nit actief zijn op dit forum.... Zijn trouwens meestal vrouwen die geen reactie vertonen als je er met de Bert naast staat.![]()
Wen er maar aan: Vrouwen vinden een Bertje meestal niks...Vanochtend in de tegengestelde file de A1 oprijdend bij Utrecht richting Amsterdam; een zwarte 916 cabrio.
Ik heb overigens het gevoel dat veel 916 rijders in de randstad niet actief zijn op dit forum.... Zijn trouwens meestal vrouwen die geen reactie vertonen als je er met de Bert naast staat.![]()