Ergerlijk vind ik de advertenties die jubelen over de staat van het gebodene. Bij naderinzien blijkt dat de verkoper de zaak toch iets rooskleuriger voorstelde. Dan rij je soms 100 km voor Jan ... met zijn erg korte achternaam.

Jouw rode Alfetta kun je ook gewoon hier aanbieden.In dit kader wil ik graag het volgende aanbieden.
Reeds vele jaren geleden ben ik via de curator van het Alfa museum in het bezit gekomen van een kunstwerk, gemaakt door de nu inmiddels welhaast legendarische Italiaanse kunstenaar Benedetto E.N. Zina. Het kunstwerk heet "Serbatoio completamente arrugginito del Alfetta". Bij de kenner niet geheel onbekend.
Vanwege het reproduktiegevaar heb ik geen foto bijgevoegd. Bieden vanaf € 1.500,--.
Veel plezier.
Het heeft storm gelopen, de lijst was oorspronkelijk 3 keer zo lang, zeer moeilijk te vinden VAN onderdelen voor 5 E. Dezelfde avond dat ik m plaatste stond er 2 uur later iemand uit Alkmaar op de stoep, was al 2 jaar naar iets op zoek. Dat was pas willen hebben, ging met 80 euro spullen op pad, zakken vol, ruimt lekker op.Nieuw in de lijst:
Linker spatbord, nieuw, 5Euro (links gezien vanuit de bestuurder)
Deuronderkant van mk 1/VAN linker deur, nieuw, 2 Euro
Stukje grille van een VAN (rechtse 2 rijtjes), gratis.
Voor 2 Euro:
ruitesproeier tankje ( 2 grote , 1 kleine)
vierkante schakelaars licht, remcheck en panieklampen
luchtfilterhuis voor een enkele HS4, met slang en spruitstukaansluiting en bouten
expansietankje uit automaat
kachelkabel
rechter achterbumper clubman estate zonder bevestigingspunten
koplampringen (2-delig) stuk of 4
knipperlichtje voor met schroefjes (dus geen chromen ring)
binnenverlichtingslampje
kapje voor kentekenverlichting VAN, zit beetje verf op
5 Euro:
knipperlicht voor voor (roestvrije lamphouder met oranje kapje en chromen ring)met stadslicht
5 wieldoppen 10"
tankdop zonder slot van VAN (groen)
1 sluitstrip voor tussen de schuifruitjes
3 kloksdashboard (ovaaltje)incl snelheidsmeter en oliedruk,temperatuur meter ontbreekt
Rubberbekleding voor wielkasten voor van een VAN
Alle onderdelen zijn uit periode 1974-1980 van de Mini1000, Prijzen per stuk, bij afhalen gratis uitzoeken in rommelbak.
NEE!!!!!!! Voorlopig niet te koop. Het is overigens niet de Alfetta die te koop wordt aangeboden................
NEE!!!!!!! Voorlopig niet te koop. Het is overigens niet de Alfetta die te koop wordt aangeboden................
Voor de volledige set of per stuk ?Oja dan heb ik nog 16V skirts.. Voor 325 euro mogen ze weg!!!
Arrrgh, je bent de nagel aan mijn doodskist...Toch niet die opgevoerde kever?
Wat te denken van 70 Euro voor een grilletje!!! De oplichter!Leuk dat je over begint. Ik heb me laatst ook zitten verwonderen over de prijzen. Er was iemand met 75 onderdelen , die duidelijk een Indy uitelkaar getrokken had, en die vroeg werkelijk overal de hoofdprijs voor!![]()
Ik heb hier liggen een goede mooi uitziende vloer bedekking voor een Alfa 75,Deze vloer bekleding is in alle type's te gebruiken.al laat je het opnieuw bekleden bent u zeker meer kwijt, dus
De prijs voor deze goed uitziende vloerbekleding is 45 euro
mocht u interesse hebben bel mij dan gewoon voor meer info,
En zo bied hij elk onderdeeltje aan... Als je het bijelkaar optelt kan je een komplete 75 kopen.
Maar je mocht hem wel bellen, dat dan weer wel..
wil ik zien, je mag er 4 komen monteren. graag een offerte aan huis komen makenNu, ja, als we toch bezig zijn: aangeboden: lek portierrubber voor de Alfa 33, type 3, voor de zachte prijs van....................................... 1500 eurootjes. Jawel, éénmalige aanbieding.
Eventueel montage op uw huisadres mogelijk, meerkosten: slechte 100 euro per uur + voorrijkosten!