2 problemen, iets boven budget en mag alleen duitse rommel kiezen

Klopt.... enige is wel dat er daarvan wereldwijd nog steeds wel meer van rond rijden als alle Alfa's bij elkaar van dezelfde periode.Dit is (voormalig) duitse rommel :') de hele auto (incl de automaat) is een E-klasse van begin jaren 90....
Als je de mercedes w210 bedoelt, denk ik dat je wel eens ongelijk zou kunnen hebben. Die zijn niet echt t toonbeeld van roestvrije degelijkheid...Klopt.... enige is wel dat er daarvan wereldwijd nog steeds wel meer van rond rijden als alle Alfa's bij elkaar van dezelfde periode.Dit is (voormalig) duitse rommel :') de hele auto (incl de automaat) is een E-klasse van begin jaren 90....![]()
+1Lomp en opzichtig. Alles wat een grote Lancia berlina nooit was. Well played, Marchionne.
Je zou toch denken dat men na het debacle van de Arna wel twee keer nadenkt om nogmaals een vreemd merk van Italiaanse sieraden te voorzien. Niets geleerd dus...Pure Pragt & Prahl!
[angstomeerlijktezijnovereensmaakkwestiemodus ON]
MOOI HOOR!
[angstomeerlijktezijnovereensmaakkwestiemodus OFF]
Tragisch genoeg kan inderdaad beter de stekker uit Lancia, en Alfa zal wel volgen. Lancia stond wat mij betreft voor comfort, luxe, goede smaak en fraaie techniek gekoppeld aan bescheidenheid, kortom alles wat een moderne profvoetballer nooit zou kopen. Met de nieuwe modellen en bijbehorende schreeuwerige marketingcampagnes er om heen lijkt het wel alsof Lancia keihard op zoek is naar de Winston Bogardes van deze wereld, en dat stemt me toch droef te moede.+1Lomp en opzichtig. Alles wat een grote Lancia berlina nooit was. Well played, Marchionne.
Deze nieuwe gril heeft geen Lancia gevoel meer wat mij betreft, en dat doet me dan wel weer goed. Daarmee is het geen Amerikaan met een Lancia gril maar een Amerikaan met wat vreemde logo's als je goed kijkt. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit ongenadig afgestraft wordt in slechte verkopen. En dus waarschijnlijk het einde van Lancia, wat altijd nog beter is dan dit...
Liever de stekker eruit dan een kasplantje.
Koen