ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: MiTo Weer schade!! Het kan dus nog erger!!!

di mei 18, 2010 10:20

Ik woon hier al een poosje en heb het gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik hoor dat meer mensen een ree of een vos of zoiets voor de auto krijgen. Was het echt in een woonwijk, of reed je op de buitenring of zo?
dat moet op de buitenring geweest zijn. Een ree in een woonwijk is heeeeeeeeeeel zeldzaam. Een vos daarentegen weer niet maar dat veroorzaakt ook niet zoveel schade.
Tja t blijft een K..stad dat Almere :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Berlina addicted
Guru
Guru
Contacteer: Website

di mei 18, 2010 19:23

Ik woon hier al een poosje en heb het gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik hoor dat meer mensen een ree of een vos of zoiets voor de auto krijgen. Was het echt in een woonwijk, of reed je op de buitenring of zo?
Was idd, op de buitenring, was nog aan het optrekken van een stoplicht, je mag daar 80, maar meer dan 50 reden we niet, Het was nog maar een jong hert. heel zielig voor het hertje, voor ons een geluk als het een volwassen hert was geweest was de klap en de schade nog groter.
We rijden nu zolang in een soeksoekie swift diesel met maar iets van 70 pk ofzo, niet vooruit te branden!

Mvg. Richard www.berlina.nl
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mei 19, 2010 09:45

Was idd, op de buitenring, was nog aan het optrekken van een stoplicht, je mag daar 80, maar meer dan 50 reden we niet, Het was nog maar een jong hert. heel zielig voor het hertje, voor ons een geluk als het een volwassen hert was geweest was de klap en de schade nog groter.
We rijden nu zolang in een soeksoekie swift diesel met maar iets van 70 pk ofzo, niet vooruit te branden!
Bij mijn weten lopen er in de polder geen herten los rond. Die worden in de Oostvaardersplassen gehouden en als ze ontsnappen worden ze teruggejaagd. Ik denk dat je een ree te pakken hebt gehad, die lopen er vrij veel en zijn niet veel groter dan een labrador (nog een heel stuk vlees om voor je auto te krijgen :s ).

Rainier155
Guru
Guru

RE: MiTo Weer schade!! Het kan dus nog erger!!!

wo mei 19, 2010 10:47

Heb vorig jaar ook bijna een ree op de motorkap gehad, reed op dat moment 80 toen er eentje uit de bosjes dook en op laatste moment besloot toch maar weer terug de bosjes in te duiken ipv over te steken.
Aangezien mijn 155 verlaagd is en sowieso al een lage neus heeft, heb ik wel mazzel gehad denk ik, want zo'n beest vliegt volgens mij dan gewoon door de voorruit.

Wederom succes met herstel van de schade. :)
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

Terug naar “Het Forum Café”