@Figlio : hij´s leuk

Toyo Proxes (ik althans)Wat heb ik dan nodig van de Jappanners???????
Bedoel je Bridgestone versus Michelin ??Toyo Proxes (ik althans)Wat heb ik dan nodig van de Jappanners???????
Onderdelen voor de Honda van m'n vriendin......Wat heb ik dan nodig van de Jappanners???????
Kocht op de onderdelenbeurs bij Van Neerrijnen een ruitensproeierzak met elektromotortje. Niet zo'n zak waar het pompje er bovenop zit, bij deze hing het in een soort buideltje er onder.Feit is dat in iedere auto wel een Japans component zit. (en ik kan het deze keer echt weten
Heet alleen geen Nippon Denso meer maar DENSONippon Denso e.a. I.d. Japanners zijn zeer belangrijke toeleveranciers die zeer veel
worden gebruikt.
Even voor ALLE duidelijkheid!!!Heet alleen geen Nippon Denso meer maar DENSONippon Denso e.a. I.d. Japanners zijn zeer belangrijke toeleveranciers die zeer veel worden gebruikt.
Even voor ALLE duidelijkheid!!!Heet alleen geen Nippon Denso meer maar DENSONippon Denso e.a. I.d. Japanners zijn zeer belangrijke toeleveranciers die zeer veel worden gebruikt.
Die Magneti Marrelli waar iedereen over afgeeft, is over genomen door Denso...
Toyota rijdt oa met MM systemen van Denso...
Magneti marrelli dus!!
Er is NIETS japans aan mijn Bertone en dat hou ik zo!!
En roep nou niet TOYO's want dat gaat nergens over...
Ik heb 10 jaar voor die Jappen gewerkt en de kwaliteit van hun producten is gewoon de beste!!
Maar de originaliteit is 0!!
Geen kwaad woord over de organisaties van de Japanners, maar als ik vrije keus heb dan kies ik niet voor Japans!
Ik sta liever stil in mijn Alfa op de vluchtstrook, dan dat ik me moet verplaatsen in een Nissan Almera zeg!
Die klote diesels uit Japan die zijn pas snel geworden nadat ze de Common Rail systemen van Alfa hadden toegepast (lees gejat).
Kiki Diesel pikte de Pompen van Bosch en de licentie werd ontduikt door het oprichten van Zexel...
Als er iets tegen zit dan lossen ze dat niet op dan moet iemand maar zichzelf om leggen... en ouderschaps verlof??? Je werkt je maar dood!
Er zit best wat oud zeer uit de Jap-tijd...
Technisch heb ik waardering voor het product, maar emotioneel is het goed fout met Japans...
Ik heb respect voor degene die daar werken, en ken gelukkig niet alle japanse organisaties. Er zitten vast goede bij!! Ik snap ook dat je achter je bedrijf staat waar je werkt, doe ik ook!!
Maar zeg me niet dat ik niet zonder de japaners kan...
Zei kunnen niet zonder ons... want zelf iets uitvinden niet gestoeld op europees is een groot wonder in japan!!!
Rationeel is een japans woord, Emotineel NIET!!!
Daarom rij ik Alfa!
(zonder Japanse delen!)
ook weer zo een lulverhaal... De afficionados gezien over het totaal bedraagt slecht 5-10 %. De rest van automobiel kopers wil gewoon een goed product dat ze van a naar b brengt. Dan kom je automatisch uit bij merken zoals Toyota (waar ik emotioneel overigens ook niks mee heb) Feit is dat ze een product maken wat top is en het overgrote deel van de autokopers aanspreekt omdat het produkt gewoon doet wat het moet doen.Dat is klare taal. Grappige is i.d. dat Japanse autobouwers enorm zijn beinvloed door
Abarth, Lotus, Alfa Romeo etc.
Het is voor autoliefhebbers geen prettig vooruitzicht dat Toyota op punt staat de gehele automobielindustrie op zijn kop te zetten. Ford en GM wankelen en Toyota zal op den duur
nr.1 in de wereld zijn en verkeersbeeld/auto negatief beinvloeden.
Alfa Romeo en meer merken hebben iets positiefs bijgedragen wat meer zegt als
kille productiecijfers en klanttevredenheidsonderzoeken.
Maar Mistubishi staat zeer wankel en hopelijk verdwijnt het merk naar de eeuwige schroothoop. Nadeel van Japanse overregulering en een degelijke organisatie is het gebrek aan improvisatievermogen.