Leo.
Sh*t...ik had nog een prachtige roze voor je vrouw !Het leuke is dat ik eigenlijk het liefst een gele wilde, Maar ja ik heb thuis niets te vertellen !!
![]()
Leo.
Kijk, een echte die hard cabrio rijder! Zelfs vandaag zie je ze nog met de kap dicht rijdenGefeliciteerd Leo!
Wij zijn sinds een paar weekjes ook helemaal cabriominded. Echt heerlijk!
Ik ben nu op het punt dat ik het zonde vind om met de kap dicht te rijden, ook al moet ik een muts op en handschoenen aan...
Nah ja... Die-hard... We zijn erg enthousiast zeg maar.Kijk, een echte die hard cabrio rijder! Zelfs vandaag zie je ze nog met de kap dicht rijdenGefeliciteerd Leo!
Ik ben nu op het punt dat ik het zonde vind om met de kap dicht te rijden, ook al moet ik een muts op en handschoenen aan...
Dat is normaal, want dan heb je tenminste wat aan de aircoNah ja... Die-hard... We zijn erg enthousiast zeg maar.Kijk, een echte die hard cabrio rijder! Zelfs vandaag zie je ze nog met de kap dicht rijdenGefeliciteerd Leo!
Maar het valt me ook vaak op dat met name die CC's die je met één druk op de knop open doet dicht rijden met mooi weer. Echt kansloos...
Dat zeg ik... Kansloos.Dat is normaal, want dan heb je tenminste wat aan de aircoEn dat is dus geen flauwe grap, dat is de reden. Zelfde gebeurt in Las Vegas en zo: het sterft er van de cabrio's, maar ze zijn allemaal dicht... te warm om open te rijden