En uiteraard dit dan ook : Onnuezel mannekenDat zat er dik aan te komen natuurlijk.Proficiat MartinIk zal mijn bezen maar weer eens boven halen zeker
![]()
![]()
Kristal

Kristal
En uiteraard dit dan ook : Onnuezel mannekenDat zat er dik aan te komen natuurlijk.Proficiat MartinIk zal mijn bezen maar weer eens boven halen zeker
![]()
![]()
Kristal
Der zat maar één beze meer aan den boom ... ge moogt ze plukken![]()
Een wat???Iemand anders een Kriekske ?
Kristal
GC: FELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Guru
![]()
of is het nu ouwehoeru
Neen, blijf met uw tengels van de KL affffffffffffff. Gij zijt een OHOE , heen GURU.En dan te bedenken dat ik zonder 1000 post's al guru ben voor velen![]()
*gooit de kroonluchter in het hoenderhok
Of, zoals GC het al mooi verwoordde: een ouwehoeroeNeen, blijf met uw tengels van de KL affffffffffffff. Gij zijt een OHOE , heen GURU.En dan te bedenken dat ik zonder 1000 post's al guru ben voor velen![]()
*gooit de kroonluchter in het hoenderhok
Uhm.................... nu al aan de whisky? Zie je het verschil tussen een Paas-bunny en een kroonluchter niet meer? Nou, aan het ene mag je zitten en van het andere moet je afblijven, duidelijk?Ik vind het maar een vreemde kroonluchter hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*zie ook geen bevestigingspunten*
Mister Matra Sports: wij zitten op één lijn, thanxdurf niet aan de kroonluchter te komen dus !