KIJK DEZE DUSNadat de 33 eerst mn spettacolo had verpest met een kapotte hulpkoppelingscilinder en me vervolgens ondanks garagebezoek deze week 3x langs de snelweg heeft laten staan had ik gisteren maar eens besloten de 33 een nachtje langs de snelweg te laten staan! Verder liften, met de bus en trein uiteindelijk ook thuisgekomen! Ik kon het schijthok ff niet meer zien! Vanochtend met de benenwagen, bus en trein de garage maar weer opgezocht voor de nodige spareparts. Wat bleek bij de garage nog iemand met een 33 1.7qv type 2, een zwarte! Jeffrey heette de eigenaar en hij heeft me perfect geholpen mn 33 weer van de snelweg af te krijgen en weer naar de garage te dirigeren. Kijk dat heb je nou als leuke bonus af en toe met zon Alfa, heerlijke clubgenoten!!!!Groetjes uit de trein! Ciaooooo
Bed
Dacht al dat jij het was er rijden niet veel 33,s met dubbele koplampenHey Frank!
Jeffrey's boxer loopt al heel aardig, alleen nog 1 sproeierkanaal ietsiepietsie verstopt, maar verder als een naaimachientje!
Ciaoo
Cooperini