Ik meen me ook te herinneren dat er daar een van in de achtertuin stond......daarom hebben ze tuinhuisjes uit gevonden
Nice !Bij mij thuis staat het er zo bij!!!!
gr Jan
Ben je bij Chris geweest?Ik ben ooit eens in Houten bij iemand geweest om een setje velgen op te halen.
Na een aantal minuutjes gekletst te hebben trok de man een voile gordijn weg
en stonden we ineens naar een witte Giulia en een witte Porsche 911 te kijken.![]()
Het was wel zo vreselijk mooi gemaakt! De muur tussen de brede garage en de woonkamer
was vervangen door een glazen wand, waar een zachtdoorschijnend gordijn van plafond tot vloer
voor was gehangen. Prachtig.
Het allerleukste vond ik wel dat het huis gewoon in een woonwijk stond, het was een twee onder een kap
dacht ik, en aan de buitenkant zag je niets.
Nu wil het feit dat ik ook een garage naast mijn huis heb, alleen mét een muur ertussen........
Mijn vrouw wil er nog steeds niet aan.![]()
Patrick.
Klopt, ik noemde zijn naam niet om eens te zien wie er het eerste mee zou komen.Ben je bij Chris geweest?Ik ben ooit eens in Houten bij iemand geweest om een setje velgen op te halen.
Na een aantal minuutjes gekletst te hebben trok de man een voile gordijn weg
en stonden we ineens naar een witte Giulia en een witte Porsche 911 te kijken.![]()
Het was wel zo vreselijk mooi gemaakt! De muur tussen de brede garage en de woonkamer
was vervangen door een glazen wand, waar een zachtdoorschijnend gordijn van plafond tot vloer
voor was gehangen. Prachtig.
Het allerleukste vond ik wel dat het huis gewoon in een woonwijk stond, het was een twee onder een kap
dacht ik, en aan de buitenkant zag je niets.
Nu wil het feit dat ik ook een garage naast mijn huis heb, alleen mét een muur ertussen........
Mijn vrouw wil er nog steeds niet aan.![]()
Patrick.
Handelt nu in Italiaanse fietsen!
gr Jan
Aaah welnee, gewoon in de loodsen zetten naast je huis: http://www.youtube.com/watch?v=eMQMgwouKlU (helemaal afkijken!!)