XF-XT-94 tm XF-XV-30 een opvolgende reeks van 35 Alfa's alle zijn het type 146 1.6 ts. Daarvoor zit nog een reeks van de Alfa 145, maar kan niet zien hoever die doorloopt, de rdw heeft mij de dienst alweer ontzegd wegens overmatig gebruik

Groeten
hehe ik rij ( nog 2 weken in jouw 146 NN-RD-87 )Ha, alle topics bestaan ook al...
Vond het een erg gekke gewaarwording toen ik jaren geleden in Leidschendam naast een bordeauxrode 145 parkeerde met kenteken NN-RD-97, terwijl ik zelf in een bordeauxrode 146 met NN-RD-87 reed (alleen die dag dus net niet). Een vriend had daarvoor een zwarte 145 met NN-RD-32. De hele serie bestaat uit Alfa's, Fiats en Lancia's, ontdekte ik bij de RDW. Mijn 146 was waarschijnlijk voor de showroom al op kenteken gezet, de ti werd in jan '96 officieel nog niet verkocht. Dus in dit geval waarschijnlijk door de importeur zelf, dacht ik altijd.
hehe ik rij ( nog 2 weken in jouw 146 NN-RD-87 )
yes, ik heb er 15000 km in een paar maand mee gereden, staat nu 145xxx km op de teller, volgende week komt de mito, en ik ga deze 146 er niet naast houdenhehe ik rij ( nog 2 weken in jouw 146 NN-RD-87 )met pijn in mn hart weggedaan (hij was nog harstikke goed en ik heb er bijna 5 jaar alleen maar plezier van gehad) dus errrug leuk om te lezen dat hij weer bij een Alfist terecht is gekomen!
Maar hij gaat weer weg dus?
Back on topic: de Patserbak heeft kenteken SZ-ZH-74. Ook erg leuk, vinden wij, als Alfisti met adres in Zuid-Holland en geboren in 72 en 76... Komt volgens mij ook uit een reeks, maar meer met Fiats en zo...
Een 155 heeft koplamphoogteverstelling van binnenuit... De mijne wel iig.die 155's moesten eind 1997 ineens allemaal op kenteken gezet worden ivm de verplichte koplamphoogteverstelling van binnenuit die per 1/1/98 verplicht was
Mijn Alfa Romeo 146 1.6 ts (XF-XV-16) komt uit de volgende reeks:
XF-XT-94 tm XF-XV-30 een opvolgende reeks van 35 Alfa's alle zijn het type 146 1.6 ts. Daarvoor zit nog een reeks van de Alfa 145, maar kan niet zien hoever die doorloopt, de rdw heeft mij de dienst alweer ontzegd wegens overmatig gebruik![]()
Groeten
Ik ken een 145 QV met keteken NN-RD-34, is lid van AR145ClubHa, alle topics bestaan ook al...
Vond het een erg gekke gewaarwording toen ik jaren geleden in Leidschendam naast een bordeauxrode 145 parkeerde met kenteken NN-RD-97, terwijl ik zelf in een bordeauxrode 146 met NN-RD-87 reed (alleen die dag dus net niet). Een vriend had daarvoor een zwarte 145 met NN-RD-32. De hele serie bestaat uit Alfa's, Fiats en Lancia's, ontdekte ik bij de RDW. Mijn 146 was waarschijnlijk voor de showroom al op kenteken gezet, de ti werd in jan '96 officieel nog niet verkocht. Dus in dit geval waarschijnlijk door de importeur zelf, dacht ik altijd.