Wees blij dat ze uberhaupt kan lezen.Haha, nou kun je dit topic niet meer aan je vriendin laten lezen denk ik
Naar de KELDER verbannen als waar schuwing en bij nog een opmerking / overtreding de deur uitGroot alarm!!
Vriendin lief hier scheldt ons forum hier uit voor:
De Alfa-kids club !!!
Wat te doen?
Daar hoort de mijne sowieso al te zitten....dus waarmee kan ik haar nog meer straffen ?
Naar de KELDER verbannen
3 Weken op water er brood waarbij de laatste week het water gereduceerd dient te wordenDaar hoort de mijne sowieso al te zitten....dus waarmee kan ik haar nog meer straffen ?
Naar de KELDER verbannen![]()
![]()
Hmm na water en brood rest nog maar 1 strafmoet ik d'r nog brood geven ook ??? ik vroeg om een STRAF, geen beloning !
Het speelgoed verandert niet, ik speelde vroeger ook al met auto's. Nu nog, enkel schaal 1/1. Het speelgoed wordt gewoon duurder !Zoals mijn moeder altijd zegt: Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed verandert....![]()
Grtz, fRank
Ben je gek ? ik wil behoorlijk eten !@Michel: jouw vrouw in de kelder? Ik dacht dat ze met een ketting vastzat in de keuken?
Ben je gek ? ik wil behoorlijk eten !@Michel: jouw vrouw in de kelder? Ik dacht dat ze met een ketting vastzat in de keuken?![]()