Geen idee wie de man met het rode kaartje om zijn nek is. Wel nieuwsgierig trouwens.Een foto met wat Alfa Romeo rijders historie erop.
Genomen tijdens de Minardi fan dag in Imola afgelopen weekend.
Raad een aantal van de aanwezigen (eentje is tamelijk onherkenbaar tegenwoordig).
Hint de man met het rode kaartje om zijn nek.
De man met het rode kaartje is Alessandro Nannini omarmd door Gianni Giudici, beiden geflankeerd door Marco en Mario Cajani, en erachter ook nog Ron Saenen ...Geen idee wie de man met het rode kaartje om zijn nek is. Wel nieuwsgierig trouwens.Een foto met wat Alfa Romeo rijders historie erop.
Genomen tijdens de Minardi fan dag in Imola afgelopen weekend.
Raad een aantal van de aanwezigen (eentje is tamelijk onherkenbaar tegenwoordig).
Hint de man met het rode kaartje om zijn nek.
De grootheid achter het stuur herken ik wel, want die was ook nog aanwezig bij de viering van 100 jaar Alfa ( nou ja, viering ) en dat is Teodoro Zeccoli, testrijder van Autodelta ( onder andere )
Ik ken die prachtige wagen (DT-7 etc) ook, hij heeft op dit forum te koop gestaan en werd begin dit jaar verkocht.heb hem weer gespot , die mooie zilvergrijze GTV maar nu in Sittard .
kwam van de Middenweg en reed aan de stoplichten bij het Trevianum richting Limbricht .
het kenteken begon met DT... , wat een mooie auto
[mss een bekende van hier ??]
ik was helaas incognito op de fiets !
mvgr Harry
Ik denk dat hij uit noord Holland kwam een vriend van me heeft hem verkocht aan iemand uit Limburg heeft nog in mijn loods gestaan mooi exemplaar