En was het wat daaro? Goede muziek?
Nou ik pak nog een wijntje hoor.
Het was gewèldig! Zwaar gemazzeld met het weer. Ik besloot op het laatste moment om de donderdagavond te laten voor wat het was, de hele dag werken en dan 4,5 uur rijden om de tent op te zetten voor nog 1 actje werd me toch te gek. Daardoor liep ik dus ook de wolkbreuk en het modderballet mis
Prima sfeer daar, opvallend is de gemoedelijkheid en het ontzettend vriendelijke personeel.
Heel erg leuk: Greenday, dat drie vrijwilligers uit het publiek pikt om even te drummen en de (bas)gitaar te bespelen, waarbij de knul die gitaar speelde het ding cadeau kreeg
Heerlijke waanzin: Rammstein, wat een gave show

!
Lekker: R.E.M., 40.000 kelen die 'Everybody hurts' meezingen
En voor mij persoonlijk het ultieme optreden: Faithless

Ogen dicht en weg zweven op de muziek. Ogen open en de emotie zien op het gezicht van Maxi Jazz als het hele veld uit zijn dak gaat....
This is my church...
Terugreis duurde wat langer, niet vanwege het noodweer, maar vanwege dat
@#$%borgclipje van de versnellingspook.
Met de eigen schaarkrik begin je niet veel dus de man van de Touring Service legde met zij krik de SW bijkans op z'n kant en heeft de schakelstang weer op z'n plek gestoken. Heel voorzichtig schakelend naar een naburige Alfa-garage, waar heel vlot een nieuw clipje en busjes verder gemonteerd. Hulde aan garage Buga te Geel voor de vlotte service.