Hoi Dennis, ik ga nog een stapje verder..........
Op dezelfde locatie komt ongeveer een uurtje later een jonge dame in een 145QV en vertrekt
vervolgens met een mooie GT...........

Mee eens, het topic heet "Wie HEB ik vandaag nu weer gespot? (2)" en niet "Wie ZAL ik vandaag nu weer eens kunnen spotten àls ik tenminste op de juiste tijd op een bepaalde plaats ben? (1)". Hiervoor graag een nieuw topic openenMensen, mensen. Als ik de toekomst wil weten zet is 's middags RTL wel aan...

Komen die ook al in Apeldoorn Sander?Mensen, mensen. Als ik de toekomst wil weten zet is 's middags RTL wel aan...

Hoe klein is de kans dat ik de vorige eigenaar niet ken... Heb even het woord "Tetris" gegoogled, het verslavende spelletje kwam 1 jaar later dan deze achterlichtenBruine 33 type 1 in Eijsden, met kentekenplaathouder van het Sudregister.

Mauro is still alive!Bruine 33 type 1 in Eijsden, met kentekenplaathouder van het Sudregister.
 (had niet anders verwacht) Deze 33 was t/m maart 2015 van Angélique. Die sudregister sticker heb ik er nog opgeplakt.
 (had niet anders verwacht) Deze 33 was t/m maart 2015 van Angélique. Die sudregister sticker heb ik er nog opgeplakt. 

ben dus even op speurtocht gegaan en blijkt dus van iemand hier in de buurt te zijn.
 ben dus even op speurtocht gegaan en blijkt dus van iemand hier in de buurt te zijn.

Wij wisten wel, dat ie naar Limburg verhuisd was.Mauro was t eerste dat in mijn op kwam, haha!
Maar hoe klein zou die kans zijn dan juist díé auto in een Zuid-Limburgs dorp, 3 straten bij mij vandaan, zou opduiken? ...en blijkt dus van iemand hier in de buurt te zijn.
 De eigenaar gebruikt deze auto (net als wij toen) als dagelijkse auto. Voor het mooie heeft ie nóg een 33 1e serie, maar dan een licht blauwe 1.3s. Een echte liefhebber dus.
 De eigenaar gebruikt deze auto (net als wij toen) als dagelijkse auto. Voor het mooie heeft ie nóg een 33 1e serie, maar dan een licht blauwe 1.3s. Een echte liefhebber dus.